BPO

Inspirerend uitbesteden: BPO verhoogt uw flexibiliteit en drukt uw kosten.

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Lees ook

Online informatie aanvragen

Office woman desk with laptop

Wilt u meer weten? Vul het formulier in en een lokale Ricoh-leverancier neemt contact met u op met meer informatie.

  • Office Workflow Solutions

    Office people standing laughing

    Innovatieve hardware, software en services om de workflow van papieren en elektronische documenten te stroomlijnen, inhoud te beheren, kostenbeheersing te verbeteren en veiligheid te verhogen.

Wat is Business Process Outsourcing (BPO)?

Business Process Outsourcing, vaak afgekort tot BPO, is een vorm van uitbesteden die zich richt op het gebruik van een gespecialiseerde externe leverancier voor het uitvoeren van specifieke bedrijfsfuncties en -processen.

Vaak wordt er onderscheid gemaakt tussen front-office outsourcing (klantgerichte dienstverlening) en back-office outsourcing (voor interne functies). BPO is nauw verbonden met elektronische facturatie, Knowledge Process Outsourcing (KPO) en meer specifieke taken, zoals Legal Process Outsourcing.  

In de documentsector wordt BPO vaak gebruikt voor transactionele documenten en informatie-intensieve taken, waarbij hardware, software, expertise nodig voor implementatie en lopende hulpmiddelen voor het beheer van dergelijke taken worden uitbesteed aan een gespecialiseerde leverancier. 

Naar begin

Met Ricoh's diensten en oplossingen voor BPO kunt u:

  • De flexibiliteit van uw organisatorische processen verhogen, waardoor uw bedrijf zich beter kan aanpassen aan de vraag van uw klanten of interne wensen

  • Kapitaaluitgaven drukken door verlaging van investeringen in de middelen die nodig zijn voor het intern uitvoeren van bepaalde taken

  • Uw bedrijf zich laten concentreren op de kernactiviteiten, door bepaalde processen uit te besteden aan gespecialiseerde leveranciers zoals Ricoh

  • De snelheid verhogen waarmee document-intensieve processen worden uitgevoerd

  • Verlies van documenten en uitlekken van informatie minimaliseren

  • Vaker gebruikmaken van elektronische documentformats voor interne communicatie en klanttransacties

  • Informatie en documenten organiseren met elektronische beheersystemen en processen, bijvoorbeeld door uw leveranciers en klanten te migreren naar elektronische facturatie.

  • Uw operationele efficiëntie en het niveau van klantenservice verbeteren

Naar begin

Meer informatie over onze diensten en oplossingen voor BPO

Ricoh biedt BPO-diensten en -oplossingen voor vele sectoren zoals overheid, onderwijs, industrie, financiële dienstverlening en verzekeringen, energie, retail, technologie en telecommunicatie – alsmede voor kleine en middelgrote bedrijven. Bovendien kunnen Ricoh's diensten en oplossingen voor BPO veel bedrijfsafdelingen helpen, zoals boekhouding en financiën, human resources, debiteuren en crediteuren, marketing en verkoop en repro- en postkamerfuncties.

Een veelvoorkomend voorbeeld van BPO is Ricoh's oplossing e-facturatie. E-facturatie voor debiteuren en crediteuren geeft bedrijven de mogelijkheid hun klanten en/of leveranciers te migreren naar elektronische facturatie met een snelheid die past bij iedereen. De kostenbesparing wordt direct zichtbaar door de vermindering van het papierverbruik en van tijdrovende handmatige interne processen.

Ricoh levert aan BPO gerelateerde hardware, software en expertise in het kader van Managed Document Services, Document Outsourcing, Office Workflow Solutions en Production Printing.

Naar begin

Aan BPO verwante diensten en oplossingen

  • Woman in an office looking out a window.
    E-facturatie

    Meer informatie over e-facturatie debiteuren van Ricoh

  • Woman in an office corridor looking left.
    Postkamerdiensten

    Verbeter uw bedrijfsefficiëntie en verbeter uw grip op processen met de Digitale Postkamer.

  • Office people clipboard
    Managed Document Services

    Ontdek hoe wij u kunnen helpen het gebruik van informatie in uw organisatie te optimaliseren.

 

Naar begin