Kantoorautomatisering

Ontdek hoe u met kantoorautomatisering tijd, geld en energie bespaart.

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Lees ook

Online informatie aanvragen

Office woman desk with laptop

Wilt u meer weten? Vul het formulier in en een lokale Ricoh-leverancier neemt contact met u op met meer informatie.

  • Document Outsourcing

    Man in an office looking forward.

    Minimaliseer uw totale kosten en bespaar uzelf een hoop moeite door uw documentenbeheer aan de deskundigen uit besteden.

Wat is kantoorautomatisering?

Kantoorautomatisering heeft een lange ontwikkeling doorstaan. De term heeft betrekking op de combinatie van hulpmiddelen die beschikbaar zijn om informatie in een kantoor aan te maken, op te slaan, te bewerken en via een netwerk te verspreiden. Wat ooit begon als tekstverwerking, gegevensverwerking en e-mail heeft zich nu uitgebreid tot meer ingewikkelde taken, zoals geavanceerde procedures voor het kopiëren, scannen en printen van documenten die de systemen en procedures in front- en back-offices met elkaar integreren. Moderne kantoorautomatisering kan tijd en geld besparen en tegelijk papierafval en stroomverbruik verlagen.

Naar begin

Met de kantoorautomatiseringsoplossingen van Ricoh kunt u:

  • Efficiëntere workflows aanmaken die de gehele levenscyclus van een document te beheren
  • De snelheid verhogen waarmee documentintensieve processen worden uitgevoerd
  • Het verlies van documenten en uitlekken van informatie minimaliseren
  • Vaker gebruikmaken van elektronische documenten voor interne communicatie en transacties met klanten
  • Informatie en documenten organiseren met elektronische beheersystemen en -processen
  • Operationele efficiëntie en het niveau van uw klantenservice verbeteren.

Naar begin

Meer informatie over de kantoorautomatiseringsoplossingen van Ricoh

Ricoh biedt een reeks kantoorautomatiseringsoplossingen die variëren van software-tools tot volledig beheerde automatiseringsoplossingen voor documenten en informatie. Ricoh is gespecialiseerd in elektronische facturatie, scannen en routen van documenten, documentworkflows en elektronische tools voor documentbeheer.

Alle kantoorautomatiseringsoplossingen van Ricoh worden ondersteund met innovatieve tools voor outputmanagement die helpen te controleren wie wat afdrukt binnen de organisatie. Het resultaat is echte end-to-end kantoorautomatisering.

Naar begin

Aan kantoorautomatisering verwante diensten en oplossingen

  • Woman in an office looking out a window.
    i-Invoicing

    Meer informatie over e-facturatie voor debiteuren van Ricoh

  • Woman in an office corridor looking left.
    Digital Mailroom

    Verbeter uw bedrijfsefficiëntie en verbeter uw grip op processen met Digital Mailroom.

  • Office people standing laughing
    Office Workflow Solutions

    Innovatieve hardware, software en services om de workflow van papieren en elektronische documenten te stroomlijnen, inhoud te beheren, kostenbeheersing te verbeteren en veiligheid te verhogen.

 

Naar begin