HR Documenten

Grip op uw HR-proces

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Contact

Highlights

Cases

De HR Afdeling moet tegenwoordig vaak meer doen met minder mensen. Veel van de schaarse tijd gaat nu verloren aan administratieve taken en het zoeken naar de juiste, betrouwbare en actuele informatie. Sommige gegevens staan op papier, sommige digitaal. Zodra de HR processen beter ingeregeld en geautomatiseerd zijn, zijn HR gegevens makkelijker en sneller beschikbaar voor medewerkers en het management. Zo kan iedereen zich focussen op wat er toe doet, betere en betrouwbare beslissingen nemen en weer het verschil maken voor de organisatie en zichzelf.

Overzicht

Diverse personeelsbonden documenten komen vanuit verschillende bronnen de HR-afdeling binnen. Op papier (analoog) en digitaal, in diverse soorten, formaten en bestandstypen. Elk van deze documenten moet op een eigen specifieke wijze verwerkt worden. Voor de drukbezette HR-medewerker is het aantal handelingen dat hierbij komt kijken zeer tijdrovend: gegevens overnemen, kopiëren, verzenden naar één of meerdere functionarissen ter inzage of accordering, nabellen, wéér kopiëren, controleren... Dit moet en kan veel sneller en efficiënter, namelijk volledig digitaal.

Door het digitaliseren van personeelsdossiers en de bijbehorende werkprocessen, kunt u het hele proces van documentcreatie, -bewerking, -distributie, -goedkeuring en -archivering volledig automatisch laten verlopen. Hiervoor maakt Ricoh altijd gebruik van de gegevens uit uw primaire HR systeem. Wij hebben standaard koppelingen ontwikkeld voor o.a. het:

  • Scannen naar Youforce / Raet
  • Scannen naar Afas Profit
  • Scannen naar SAP HCM

Naar begin