Klantendienst

Onmiddellijk toegang tot alle essentiële documenten.

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Verbeter uw klantendienst met gecentraliseerd documentbeheer.

Overzicht

Omdat er in een organisatie ontelbaar veel verschillende papieren en digitale documenten verspreid worden, kan uw personeel soms uren bezig zijn met het zoeken naar essentiële informatie. Dit kan leiden tot een slechte klantendienst en slechte beveiliging – bovendien verliest u geld door de daling in productiviteit van uw werknemers.

Ricoh's oplossing creëert een gecentraliseerd, digitaal archief waar meer dan 300 bestandstypen kunnen worden geregistreerd, opgeslagen en bekeken. Dankzij de snelle opvraging vanuit meerdere databases kan uw klantendienst sneller de juiste antwoorden geven. Deze nieuwe, gestroomlijnde processen besparen u tijd, verbeteren de efficiëntie en verminderen de kosten. Dit alles binnen een veilige en gecontroleerde omgeving. Er wordt minder tijd gespendeerd aan het zoeken naar informatie en meer tijd aan het zorgen voor uw klanten.

  • De vragen van uw klanten worden sneller beantwoord door de onmiddellijke toegang tot de meest recente informatie.

  • U kan eenvoudig notities toevoegen aan bestaande documenten en ze bewaren in beveiligde mappen.

  • U bespaart tijd en geld door het handmatig indexeren van documenten te minimaliseren.

  • U kan zoeken door meer dan 300 bestandstypen.

  • U verbetert de beveiliging van documenten en de naleving van richtlijnen. Respond faster to customer enquiries with real-time access to up-to-date information.

Customer Services image

Naar begin

Informatie

  • Office people smiling looking right
    Contractbeheer

    Maak het zoeken en ophalen van documenten eenvoudiger en sneller.

 

Naar begin

073-645 26 00
(maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)

Naar begin