Onderhoud & support

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Lees ook

Met onze innovatieve technologieën en ervaren servicemedewerkers lossen we uw servicevragen snel en adequaat op. Ook adviseren we u over hoe we uw documentstromen het best aan kunnen laten sluiten op uw werksituatie. Zo kunt u nog efficiënter werken.

Overzicht

Support op maat
U kunt vertrouwen op Ricoh Support om u te helpen de productiviteit van uw documentbeheer te maximaliseren. Onze dienstverlening omvat online helpdesks, helpdesk-support en dienstverlening op afstand en ter plaatse. We kunnen ook permanent personeel op locatie leveren om belangrijke bedrijfsprocessen te bewaken.

Onderhoud
Wij zorgen ervoor dat uw producten optimaal blijven werken. Als er onderhoud wordt gepleegd, houdt dit in dat de meest recente updates worden geïnstalleerd. Daarnaast worden er ter plaatse reparaties, functioneringschecks van het hele systeem, productverplaatsingen en uitgebreide garantieservices uitgevoerd.

Support
Als er zich een probleem voordoet, komt Support in actie om het snel op te lossen. We zorgen ervoor dat uw documentoplossing vlot blijft functioneren en we concentreren ons op het minimaliseren van de impact op de productiviteit van uw organisatie.

Management Services
Ricoh Management Services zijn ontwikkeld om uw documentbeheer te verbeteren, zodat u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten. Ze omvatten services voor geautomatiseerde facturatie, het outsourcen van printtaken, faciliteitenbeheer, planning, activabeheer en machineparkbeheer.

Naar begin

073-645 26 00
(maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)

Naar begin