Trainingen

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Lees ook

Professionele opleiding en training is nodig, want - ook al is de technologie bijzonder gebruikersvriendelijk - de huidige ICT-omgeving kan behoorlijk complex zijn. Reken daarbij ook nog de verscheidenheid aan functies en toepassingen van onze documentoplossingen, plus innovaties die elkaar in hoog tempo opvolgen, en u begrijpt meteen dat een degelijke training meer dan nodig is. Daarom willen wij niet alleen het verschil maken met uitstekende documentoplossingen, maar ook met de kwaliteit van onze opleidingen en trainingen. Onze trainingsprogramma's worden ontwikkeld op basis van een analyse van de behoeften van de klanten en hun verwachtingen. Op deze manier hebben we een aanbod samengesteld dat goed is afgestemd op de behoeften van de gebruikers.

Overzicht

Gelijk vanaf dag één productief
Ricoh biedt u de meest complete reeks van gebruikers-, helpdesk- en beheerderstrainingen. Via deze trainingen delen wij al onze kennis en productinformatie met u. De nieuw verworven kennis kunt u meteen toepassen in uw dagelijkse activiteiten.

Ricoh garandeert de kwaliteit van haar trainingen met betrouwbare labels. Wij hebben medewerkers in dienst met A+, N+, S+, MCSE en MCSA certificaten (bewezen kennis van hardware, besturingssystemen of netwerken).

Training voor eindgebruikers
Deze trainingen worden bij u op locatie gegeven aan groepen van maximaal 4 gebruikers op een vooraf afgesproken datum. Tijdens deze trainingen worden de gebruikers vertrouwd gemaakt met alle functies van de hard- en/of software. Ook leren ze vanaf hun pc printopdrachten aan te sturen met behulp van printerdrivers. Daarnaast krijgen ze instructies voor het plaatsen van verbruiksartikelen en het oplossen van eenvoudige servicevragen. Gebruikers die deze training hebben gevolgd zijn in staat optimaal gebruik te maken van de hard- en/of software.

Helpdesktrainingen
Deze trainingen worden bij u op locatie gegeven aan groepen van 2 of 4 helpdeskmedewerkers op een vooraf afgesproken datum. Tijdens deze trainingen worden de helpdeskmedewerkers uitgebreid vertrouwd gemaakt met alle functies van de hard- en software. Ook leren ze hoe er binnen de organisatie printopdrachten vanaf de pc's aangestuurd kunnen worden. Daarnaast krijgen ze instructies voor het plaatsen van verbruiksartikelen en het oplossen van servicevragen. Na deze training hebben de helpdeskmedewerkers volledige kennis van de hard- en software, zodat ze servicevragen van de interne klant kunnen behandelen en beantwoorden.


Beheerderstrainingen
Deze trainingen worden bij u op locatie gegeven aan groepen van maximaal 2 beheerders op een vooraf afgesproken datum. Deze training gaat - ten opzichte van de gebruikers- en helpdesktrainingen - dieper in op de technische aspecten en de daaruit voortvloeiende extra gebruikersmogelijkheden. Beheerders die deze training gevolgd hebben, zijn volledig vertrouwd met alle ins en outs van de hard- en/of software. Hierdoor kunnen zij complexe servicevragen oplossen, waardoor de continuïteit gewaarborgd wordt. Na deze training kunnen de beheerders de hard- en/of software optimaal beheren binnen de organisatie.

Naar begin

073-645 26 00
(maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)

Naar begin