Middelgrote Organisaties

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Pay Per Seat biedt een eenvoudige en kosteneffectieve manier om ervoor te zorgen dat alle gebruikers in uw organisatie kunnen genieten van dezelfde IT-kwaliteit. En dat zonder de noodzaak van grote investeringen vooraf, of door extra druk te moeten uitoefenen op uw bestaande IT-middelen en -personeel.

Een bewezen, gestandaardiseerde dienstverlening en levering van clientapparaten op basis van verbruik, betekent dat u alleen betaalt voor de apparatuur en de diensten waar u gebruik van maakt. Ons eenvoudige, transparante betaalmodel biedt de voorspelbaarheid die u nodig heeft bij het plannen en beheersen van uw IT-uitgaven.

Uitgebreide levering en ondersteuning van clientapparaten

Pay Per Seat omvat alle infrastructuurvereisten voor clientapparatuur en biedt een volledige reeks additionele, configureerbare en ondersteunende services. Deze services kunnen naar gelang de groei van uw bedrijf meegroeien, waardoor u uw strategische voordeel op IT-vlak behoudt.

Ons lokale en internationale servicenetwerk, gecoördineerd door Ricoh’s Service Desk, betekent dat u kunt genieten van een consistente, betrouwbare en schaalbare ondersteuning terwijl dat uw bedrijf zich ontwikkelt.

Onze clientapparaatservice omvat:

  • Apparaatlevering

  • Configuratie

  • Installatie

  • Klantenservice en beheer op afstand

  • Dienstverlening op locatie

Additionele services zijn:

  • Advies en rapport

  • Continue optimalisatie

  • Dienstverlening voor einde levensduur

  • Cloud back-up

  • IMAC-diensten

Naar begin

Een adviserende rol

Wij spelen een adviserende rol bij het beoordelen van uw huidige clientapparaatomgeving, zodat we samen de optimale oplossing voor uw organisatie kunnen bepalen. Hiermee kunnen we de exploitatiekosten van uw IT-infrastructuur tot een minimum beperken.

Klanten die voor Pay Per Seat kiezen, behalen ook voordeel uit regelmatige bezoeken van Ricoh consultants om de prestaties van de clientapparatuur te evalueren en nieuwe wensen en behoeften te inventariseren. Op die manier kunnen we onze dienstverlening continu verbeteren en meegroeien met uw organisatie.

Met Ricoh’s technici, die de operationele prestaties van uw clientapparaat infrastructuur en service bewaken, kunt u uw interne IT-middelen inzetten voor de complexere en strategische projecten die een bijdrage aan uw business leveren.

Naar begin

Waarom Ricoh ?

  • Ricoh - IT at the heart of business
    IT staat centraal bij bedrijven

    We zijn ons bewust van de belangrijke rol die IT speelt voor de werkzaamheden van onze klanten en we staan klaar om hen te helpen IT-problemen op te lossen.

  • Ricoh - Comprehensive support & delivery
    Ondersteuning voor de complete IT-omgeving

    We bieden een uitgebreid assortiment IT-ondersteuningsdiensten op locatie of via ons datacenter, beheerd door ons gerenommeerde servicecentrum.

  • The difference of Ricoh IT Services
    Het verschil van Ricoh

    Kom meer te weten over de unieke waarden die ten grondslag liggen aan onze successen en ervaring met het ondersteunen van informatieprocessen. En ontdek dat IT-services uniek is in zijn soort.

 

Naar begin