Selfservice & Hospitality

Selfservice & Hospitality

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Cases

Whitepapers

Inspiratie

  • Bezoek WerkTrends.nl  

    Tips, trends en adviezen
    binnen een wereld waar de
    combinatie van werken en
    leven dagelijks verandert.

Selfservice & Hospitality

Gemeenten hebben dagelijks te maken met een grote doorstroom van burgers en informatie. De handling die hiermee gepaard gaat, zorgt voor een hoge werkdruk bij het baliepersoneel en veroorzaakt wachtrijen. Beleid van lokale overheden is om zoveel mogelijk werkzaamheden door burgers zelf te laten uitvoeren. Belangrijke elementen hierbij zijn selfservice via internet en selfservicepunten in gemeentehuizen en stadskantoren. Daarom heeft Ricoh een innovatieve totaaloplossing ontwikkeld voor klant- en informatielogistiek, ‘Selfservice & Hospitality’, die de werkprocessen van de balie verplaatst naar selfservicepunten. Dit verhoogt de efficiency aan de balie, de tevredenheid van de burgers en verlaagt uw kosten. Dit alles dankzij de snelle uitwisseling van informatie uit al uw systemen en de digitale communicatie tussen burgers en gemeente.

Selfservice & Hospitality in de Gemeente markt

De ontwikkelingen in de overheid gaan razendsnel. Cliënten willen optimale service en eigen regie. U streeft naar minder bureaucratie, meer directe interactie met cliënten én kostenbesparing.

Wat vinden uw clienten belangrijk?

  • goede service en persoonlijke aandacht
  • duidelijke en makkelijk vindbare informatie
  • zelf de touwtjes in handen houden

Wat vinden uw medewerkers belangrijk?

  • meer tijd voor cliënt contact
  • minder administratieve werkdruk
  • betrouwbare informatie

Wat vindt u belangrijk?

  • kostenbesparing door meer efficiency
  • meer sturings- en planningsinformatie
  • minder risico’s op fouten en fraude

Door in te zetten op Selfservice & Hospitality kunt u al deze uitdagingen aan. Hoe? Dat leest u in onze nieuwste propositie folder.

Naar begin