Meeting Room Services

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Lees ook

Meeting Room Services van Ricoh biedt end-to-end ondersteuning om u te helpen het gebruik van uw vergaderruimten te optimaliseren. Met de gegevens voortkomend uit het monitoren van gebruikspatronen voeren we oplossingen in om de toegang tot uw vergadervoorzieningen te verbeteren. We blijven het proces nauwlettend volgen, zodat uw vergaderfaciliteiten optimaal aan uw behoeften blijven voldoen.

Praktische inzichten en ondersteuning

Met onze ervaring in het verbeteren van bedrijfsprocedures voor klanten in diverse sectoren en door de toonaangevende technologie voor het monitoren van ruimten van Condeco te gebruiken, helpen we u om de optimale infrastructuur van uw vergaderruimten te bepalen. We stemmen de vergaderruimten beter af op de behoeften van uw werknemers, door bijvoorbeeld flexibele en doeltreffende communicatietechnologie te leveren zoals videovergadersystemen, projectoren en interactieve whiteboards.

Tijdens onze samenwerking bieden we projectondersteuning, service en change management, terwijl u de verbeterde infrastructuur voor vergaderruimten invoert. Door de vergadervoorzieningen af te stemmen op de behoeften van uw werknemers, stijgt de productiviteit en kunt u mogelijk extra ruimte vrijmaken voor de rest van uw bedrijf.

Naar begin

Efficiëntere bedrijfsvoering

Naast het verbeteren van uw vergaderruimte kunnen we ook technologie leveren die in uw bestaande platformen kan worden geïntegreerd voor efficiënter beheer van vergaderingen.

Met onze oplossingen kunt u ruimten rechtstreeks in uw bestaande agendasysteem boeken.
Tegelijkertijd kunt u uitnodigingen sturen naar deelnemers, een videovergadering boeken, de receptie inlichten over het tijdstip waarop bezoekers komen en parkeerplaatsen of lunch voor de genodigden reserveren.

We kunnen ook digitale displays leveren die u buiten vergaderruimten en bij de receptie kunt hangen. Door informatie over de beschikbaarheid van de ruimte, de vergadertijden en locatiegegevens voor externe aanwezigen te tonen, kunnen deelnemers gemakkelijker de ruimte vinden die ze nodig hebben.

Naar begin

Controle over uw vergadervoorzieningen

Met onze begeleiding en oplossingen krijgt u een duidelijker inzicht in het gebruik van uw vergaderruimten. Zo kunt u ervoor zorgen dat ze meer worden gebruikt door de toegankelijkheid voor uw werknemers te verbeteren.

Met onze technologie heeft u snel toegang tot een vergaderruimte, bijvoorbeeld door een (personeels)pas boven een geïntegreerde paslezer te houden. Op dezelfde manier kunt u anderen onmiddellijk laten weten dat een vergadering is begonnen, registreren dat de ruimte op dit moment niet wordt gebruikt en controleren wanneer de volgende vergadering begint.

Een betere controle over uw vergadervoorzieningen leidt immers tot meerwaarde voor uw bedrijfsvoering.

Naar begin