Het Connected Business Programma van Ricoh

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Lees ook

Hoe werkt u in de toekomst?

Ricoh & The Economist Intelligence Unit - How will you work tomorrow?

Ontdek de voorspellingen van Ricoh & Economist Intelligence Unit over hoe bedrijven zullen veranderen in 2020.

Sport Sponsorship Programma

Paula Creamer

Het veranderen van het bedrijf door teamspirit, inzicht en innovatie.

De kracht van samenwerking ligt aan de basis van het merk Ricoh en de manier waarop we zaken doen.

Door het delen van al onze verbeelding en kennis kan Ricoh de bedrijfsprocessen continu veranderen en verbeteren, zodat iedereen er voordeel uithaalt.

Onze werknemers, klanten en ervaring op de markt zijn onze bron van inspiratie. Daarom werkt Ricoh samen, onder de naam "Connected Business Programma" met toonaangevende denkers en academische en onderzoeksorganisaties.

Lees hieronder meer over onze activiteiten.

Naar begin

De Economist Conferences: Technology Frontiers

Ricoh is sponsor van Technology Frontiers, een nieuw concept voor senior beleidsmakers dat een beter begrip nastreeft over hoe de toekomst er zal uitzien voor bedrijven onder invloed van de nieuwste technologieën.  Economist Conferences logo

Alleen al in het laatste decennium met de snelle digitale revolutie, is er al veel meer veranderd dan in alle voorgaande. De manier waarop we werken, communiceren en bedrijfskritieke transacties verwerken zijn allemaal grondig veranderd.

  • Hoe zullen bedrijven worden beïnvloed door huidige en toekomstige veranderingen in de technologie? Wat zijn de kansen en mogelijkheden?

  • Hoe transformeren bedrijfsmodellen zich onder invloed van toekomstige veranderingen?
  • Wat zal er boven op de agenda staan van de CIO en CTO in het jaar 2020?
Meer informatie over het Technology Frontiers programma, gesponsord door Ricoh.

Naar begin

Het Sponsored Research Programma van Ricoh

Ricoh whitepapers
De Sponsored Research programma's van Ricoh hebben een groot aantal whitepapers opgeleverd waaruit de Ricoh Process Efficiency Index werd ontwikkeld waardoor beleidsmakers nieuwe inzichten kregen in bedrijfskritieke documentprocessen. Deze whitepapers kunt u downloaden op http://thoughtleadership.ricoh-europe.com/nl

De Economist Intelligence Unit – stimuleren van onderzoek
Ricoh is de exclusieve sponsor van het onderzoek dat wordt uitgevoerd door de Economist Intelligence Unit. Later dit jaar zal Ricoh de resultaten bekendmaken zodat managers beter kunnen inschatten hoe hun bedrijfsprocessen in de toekomst zullen veranderen.

De resultaten zullen geplaatst worden op http://www.ricoh.nl/thoughtleadership

Naar begin

Academische samenwerking

Bocconi School of Management
De Universiteit van Bocconi streeft ernaar onderzoek en onderwijs te stimuleren dat bijdraagt aan de Europese en wereldeconomie. Ze doen dit door voorrang te geven aan culturele vooruitgang, internationale uitwisseling en economische integratie. Op de universiteit werd de eerste Document Management Academy (gesponsord door Ricoh) opgericht zodat de CEO's van morgen het belang kunnen leren van effectieve documentprocessen voor bedrijven. De experts van Ricoh in Italië spelen een actieve rol in de colleges en ze werken samen met de opleidingscommissie om te garanderen dat de inhoud van de colleges overeenkomt met wat bedrijven in de toekomst zullen nodig hebben.   SDA Bocconi Logo215x81

Ricoh wil een generatie van beleidsmakers opleiden die bedrijfsprocessen kunnen transformeren en rendabeler en efficiënter maken, die sneller kunnen reageren op veranderingen op de werkvloer, die de klant geven wat hij wil en die kennis efficiënter kunnen delen.

Bezoek voor meer informatie over het Document Management Academy programma van Ricoh:

Naar begin