Ricoh Nederland hoofdsponsor musical Footloose

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh Nederland hoofdsponsor musical Footloose

Première musical Footloose zondag 1 februari, Theater aan de Parade, Den Bosch

’s-Hertogenbosch, 27 januari 2009–Ricoh Nederland is hoofdsponsor van de swingende musical Footloose die zondagavond 1 februari in première gaat. De musical is een productie van V&V Entertainment, het theaterbedrijf van Albert Verlinde en Roel Vente.


Bovendien kunnen bezoekers vóór en ná afloop van de musical bij de Ricoh Digital Corner, dankzij de inbreng van een fotograaf en de aanwezigheid van een fotoprintkiosk, een bijzonder souvenir van een persoonlijke foto mee naar huis nemen.

Ricoh Nederland sponsort al jaren musicals en theaterproducties. Sjoerd van Leeuwen, Marketing Operations Manager bij Ricoh Nederland: “Cultuursponsoring is een belangrijk onderdeel van Ricoh’s marketingstrategie. V&V Entertainment produceert al jaren prachtige musicals. Wij zijn ervan overtuigd dat wij onze relaties een memorabele avond uit kunnen bieden door ze te laten genieten van de swingende dansmusical Footloose.”

Voor meer informatie over de musical Footloose: www.theaterhits.nl

Naar begin