Nederland en Ricoh helpen Japan

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Nederland en Ricoh helpen Japan

’s-Hertogenbosch, 14 april 2011 - De nationale benefietactie "Nederland Helpt Japan" op 13 april jl. heeft ruim 6 miljoen Euro opgeleverd. 38.000 mensen waren in de Amsterdam Arena getuige van een fantastische line up van artiesten en de benefietwedstijd Ajax -Shimizu S Pulse. De NOS was live bij het het evenement aanwezig. De gehele opbrengst van de actie wordt door het Rode Kruis gebruikt voor hulp aan de slachtoffers in Japan.

Ricoh ondersteunt dit initiatief van harte en is trots een bijdrage te kunnen leveren. Naast de reeds door de internationale Ricoh Family Group gedane donatie van 300 miljoen yen, heeft Ricoh Nederland ook intern een eigen inzamelingsactie gehouden. Deze actie is op 13 april afgesloten, waarbij de opbrengst 16.500 Euro bedraagt. Ook dit mooie bedrag komt geheel ten goede aan het Rode Kruis.

Carol Dona, President en CEO Ricoh Nederland: “We zijn onder de indruk van de betrokkenheid in de Nederlandse samenleving en vinden het bewonderenswaardig dat in korte tijd organisaties als Het Rode Kruis, KLM en de Gemeente Amsterdam zich verbinden om in actie te komen voor de slachtoffers van de ramp in Japan. Ook onze eigen medewerkers hebben hun betrokkenheid ruimschoots getoond. Ik ben dan ook trots op het mooie resultaat.”

Naar begin