Nieuws

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh presenteert een nieuwe wereldwijde merkboodschap: imagine. change.

Tokio, 2 april 2012 – Ricoh Company, Ltd. (‘Ricoh’) kondigt vandaag de lancering van een nieuwe, wereldwijde merkboodschap aan: imagine. change. Deze tagline geeft uitdrukking aan de veranderende mondiale aanwezigheid van het merk Ricoh en de sterkere nadruk die Ricoh legt op dienstverlening. Het groeiende serviceaanbod van Ricoh omvat bijvoorbeeld Management Document Services en andere geavanceerde oplossingen.

Nieuw Logo“Het vermogen om te veranderen is tegenwoordig een essentiële factor voor het succes van een onderneming”, aldus Shiro Kondo, President en CEO van Ricoh. “Technologie verandert sneller dan ooit en klanten zijn verplicht mee te veranderen. Wie dat niet kan, raakt achterop. Ricoh wil haar klanten hierbij helpen en zet zich in voor verandering door innovatie. Dat is wat we bedoelen met imagine. change.”

Ricoh brengt mensen, processen en technologie samen om een informatie-infrastructuur te bouwen die sneller, slimmer en goedkoper is dan klanten voor mogelijk hielden. Via cloudcomputing, bewaking op afstand en andere innovaties maakt Ricoh informatie bovendien veiliger, mobieler en persoonlijker. Het resultaat is dat organisaties beter kunnen samenwerken en beter kunnen innoveren dan ooit tevoren.

De wereldwijde implementatie van imagine. change. onderstreept Ricoh’s klantgerichte filosofie: innovatie inzetten voor nieuwe ideeën en nieuwe manieren voor het verbeteren van welzijn en welvaart. Ricoh helpt bedrijven en mensen bij de transformatie van hun manier van werken door gebruik te maken van de collectieve verbeelding. imagine. change. is daarom niet zomaar een nieuwe tagline, het is de essentie van Ricoh’s merkbeleving.

Naar begin