Ricoh Nederland en teslacom gaan samenwerking aan

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh Nederland en teslacom gaan samenwerking aan

teslacom wordt preferred reseller van Ricoh’s ITD-portfolio

‘s-Hertogenbosch, 17 maart 2014 – Ricoh Nederland heeft teslacom aangesteld als Preferred Reseller. De ICT-dienstverlener uit Soest biedt de stand alone- en multifunctionele printers, projectoren en interactieve whiteboards van Ricoh vanaf nu aan haar klanten in het MKB en de grootzakelijke markt aan.

Naast het brede aanbod van printers en multifunctionals is het Ricoh ITD-portfolio onlangs uitgebreid met projectoren, interactieve whiteboards, UC-oplossingen, software en IT-dienstverlening. Aan deze propositie heeft Ricoh een nieuw partnerprogramma gekoppeld. Als preferred member van het nieuwe Ricoh partnerprogramma wordt teslacom, door middel van verschillende marketingprogramma's, e-learning en onsite training-mogelijkheden, blijvend ondersteund in het verkopen van Ricoh’s productlijn.

20140317 Ricoh Nederland en teslacom gaan samenwerking aan

links: Jan Willem Kramer (IT Distribution bij Ricoh Nederland) en rechts: Laurence Nieuwendam (CEO teslacom)

"We zijn erg trots op ons uitgebreide productportfolio waarmee we oplossingen kunnen bieden aan zowel het kleinschalige thuiskantoor als ook de grote multinationals”, aldus Jan Willem Kramer, verantwoordelijk voor IT Distribution bij Ricoh Nederland: “Met de uitgebreide productrange willen we ons marktaandeel in Nederland de komende jaren verder uitbouwen. Met teslacom hebben we een preferred reseller aangetrokken die beschikt over grote kennis van dit marktsegment. teslacom is een zeer enthousiaste reseller, die tijdens de trainingen al liet zien open te staan voor de nieuwste technologische print- en AV-mogelijkheden. Wij zijn ervan overtuigd dat we met teslacom een positieve en constructieve stap zetten in ons IT-distributiekanaal en dat ons portfolio teslacom in staat stelt haar klanten breder te ondersteunen met oplossingen die helpen efficiënter, duurzamer en productiever te werken.”

Esther Wildschut, marketing manager bij teslacom: “Met de start van Ricoh als partner binnen ons printing- en communications portfolio wil teslacom een bredere en nieuwe doelgroep binnen het MKB aanspreken. Het tempo waarmee Ricoh stappen zet in het IT-kanaal biedt daarin veel perspectief. Wij zien in Ricoh een ambitieuze en sterke kennisorganisatie die duurzaam ondernemen en samenwerken al jarenlang hoog in het vaandel heeft staan. Dit past bij de filosofie en werkwijze van teslacom.”

Naar begin