Maurits Aalders benoemd tot Director Marketing & Indirect Channels Ricoh Nederland

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Maurits Aalders benoemd tot Director Marketing & Indirect Channels Ricoh Nederland

20150327 Maurits AaldersNieuwe combi-rol Aalders in lijn met groeistrategie

’s-Hertogenbosch, 1 april 2015 – Ricoh Nederland heeft Maurits Aalders benoemd als Director Indirect Channels. Aalders zal naast deze nieuwe verantwoordelijkheid ook de functie van Director Marketing blijven vervullen, welke hij sinds 2012 bij het technologiebedrijf bekleed. Aalders heeft ruim 15 jaar ervaring in indirecte distributie en het samenwerken met channel partners en resellers.

Mark Boelhouwer, CEO Ricoh Nederland, licht toe: “Als organisatie zoeken we continu naar manieren om ons marktaandeel in bestaande domeinen als printing te vergroten en te groeien in nieuwe vormen van dienstverlening als IT- en Outsourcing Services, Solutions en Production Printing. Maurits heeft de afgelopen maanden gewerkt aan het ontwerp van een geoptimaliseerd model voor onze indirecte distributie. In zijn nieuwe combi-rol wordt hij –naast marketing- verantwoordelijk voor de verdere uitrol hiervan en daarmee het leveren van een belangrijke bijdrage aan onze groeistrategie. Met de kennis en ervaring die Maurits inbrengt, heb ik er het volste vertrouwen in dat hij met succes het potentieel gaat benutten.”

Maurits Aalders, Director Marketing & Indirect Channels: “Het is voor mij een prachtige uitdaging om de strategie die ik het afgelopen jaar heb ontwikkeld heb, ook in uitvoering te brengen en de kansen in de markt te gaan benutten. Dat dit in een combi-rol is waarbij ik mijn voorliefde voor marketing en voor indirecte distributie kan combineren, maakt dat ik erg uitkijk naar deze mooie, boeiende rol.”

Naar begin

| Over Ricoh |

Ricoh is een wereldwijd opererend technologiebedrijf, gespecialiseerd in breed inzetbare oplossingen voor kantooromgevingen, zoals documentmanagement systemen, production printing en IT- en outsourcingsdiensten. Het hoofdkantoor van de Ricoh Group is gevestigd in Tokio, het bedrijf is actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2013 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.195 miljard yen (ongeveer 21.3 miljard USD), gebaseerd op de IFRS accounting norm.

Het grootse deel van de omzet van het bedrijf komt uit producten, oplossingen en diensten die de interactie tussen mensen en informatie verbeteren. Ricoh ontwikkelt en produceert daarnaast hoogwaardige digitale camera’s en gespecialiseerde industriële producten. Ricoh staat bekend om de hoge technologische kwaliteit, het uitzonderlijke niveau van zijn klantenservice en initiatieven op het gebied van duurzaamheid.

Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh organisaties de manier waarop ze werken te veranderen en te optimaliseren, en daarbij gebruik te maken van de collectieve verbeeldingskracht van hun medewerkers.

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie:
Ricoh Nederland B.V.
Gineke Wilms, Corporate PR & Reputations Manager
T. 073 - 645 27 19 M. 06 - 46 18 35 66
E: Gineke.wilms@ricoh.nl

Volg ons!
Twitter: @RicohNL
Facebook: facebook.com/ricohnederland
YouTube: youtube.com/ricohnl
Blog: ricohblog.nl

Naar begin