Ricoh beloond met vijf Summer Pick Awards van Buyers Laboratory

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh beloond met vijf Summer Pick Awards van Buyers Laboratory

Londen, 10 augustus, 2015 – Ricoh heeft vijf awards gewonnen bij de Buyers Laboratory LLC (BLI) 2015 Summer Pick Awards. Ricoh won awards voor haar productlijnen in de categorieën ‘Outstanding Personal Printer’, ‘Outstanding Budget/Economy Printer for Small Workgroups’, ‘Outstanding Printer for Mid-Size Workgroups’ en ‘Outstanding Achievement in Energy Efficiency’.

David Sweetnam, directeur EMEA Research and Lab Services bij BLI: “Twee keer per jaar beloont BLI met de ‘Pick’-awards’ de producten die uitstekende prestaties hebben laten zien tijdens onze uitgebreide testevaluaties. De awards erkennen de kracht van het uitgebreide productportfolio van Ricoh en de kwaliteit ervan.”

“We zijn trots deze awards voor onze A3- en A4-apparaten in ontvangst te mogen nemen. Het laat zien dat Ricoh nog steeds voorop loopt om innovatie op de werkplek te ondersteunen. Dit doen we zowel door ons te focussen op het ontwikkelen van energiezuinige modellen en door ons productportfolio continu te verbeteren om aan de wensen van klanten te kunnen blijven voldoen”, aldus Olivier Vriesendorp, Vice President Product Marketing bij Ricoh Europe.

Naast de gewonnen 16 2015 BLI Winter Pick-awards eerder dit jaar, heeft Ricoh de volgende BLI Summer Pick-awards gewonnen:

Hardware Awards:
Ricoh SP 211 en SP 213w
 
Outstanding Personal Printer

Ricoh SP 3600DN
Outstanding Budget/Economy Printer for Small Workgroups
Ricoh SP 4510DN
Outstanding Printer for Mid-Size Workgroups

Environmental Awards:
Ricoh MP C6003

Outstanding Achievement in Energy Efficiency
(Het energieverbruik was tijdens de test zo’n 48% lager dan het gemiddelde van andere aanbieders.)

Ricoh MP C401SR
Outstanding Achievement in Energy Efficiency
(Het energieverbruik was tijdens de test zo’n 41% lager dan het gemiddelde van andere aanbieders)

Naar begin

| Over Ricoh |

Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf, gespecialiseerd in oplossingen voor kantooromgevingen zoals printing, documentmanagement, production printing en IT- en outsourcingsdiensten. Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2015 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.231 miljard yen (ongeveer 18.5 miljard USD). 

Het grootse deel van de omzet is afkomstig uit producten, oplossingen en diensten die de interactie tussen mensen en informatie verbeteren. Ricoh ontwikkelt en produceert daarnaast award-winning digitale camera’s en gespecialiseerde industriële producten. Ricoh staat bekend om de hoge technologische kwaliteit, de sterke klantenservice, het dichte servicenetwerk en initiatieven op het gebied van duurzaamheid.

Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh organisaties de manier waarop ze werken te veranderen en te optimaliseren, en daarbij gebruik te maken van de collectieve verbeeldingskracht van hun medewerkers.

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)

Voor meer informatie:
Ricoh Nederland B.V.
Gineke Wilms, Manager Corporate Communications
T. 073 - 645 27 19 M. 06 - 46 18 35 66
E: Gineke.wilms@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
Facebook: facebook.com/ricohnederland
YouTube: youtube.com/ricohnl
Blog: WerkTrends.nl

Naar begin