Ricoh beloond met vijf Summer Pick Awards van Buyers Laboratory
07.08.2015

Ricoh beloond met vijf Summer Pick Awards van Buyers Laboratory

Londen, 10 augustus, 2015 – Ricoh heeft vijf awards gewonnen bij de Buyers Laboratory LLC (BLI) 2015 Summer Pick Awards. Ricoh won awards voor haar productlijnen in de categorieën ‘Outstanding Personal Printer’, ‘Outstanding Budget/Economy Printer for Small Workgroups’, ‘Outstanding Printer for Mid-Size Workgroups’ en ‘Outstanding Achievement in Energy Efficiency’.
David Sweetnam, directeur EMEA Research and Lab Services bij BLI: “Twee keer per jaar beloont BLI met de ‘Pick’-awards’ de producten die uitstekende prestaties hebben laten zien tijdens onze uitgebreide testevaluaties. De awards erkennen de kracht van het uitgebreide productportfolio van Ricoh en de kwaliteit ervan.”

“We zijn trots deze awards voor onze A3- en A4-apparaten in ontvangst te mogen nemen. Het laat zien dat Ricoh nog steeds voorop loopt om innovatie op de werkplek te ondersteunen. Dit doen we zowel door ons te focussen op het ontwikkelen van energiezuinige modellen en door ons productportfolio continu te verbeteren om aan de wensen van klanten te kunnen blijven voldoen”, aldus Olivier Vriesendorp, Vice President Product Marketing bij Ricoh Europe.

Naast de gewonnen 16 2015 BLI Winter Pick-awards eerder dit jaar, heeft Ricoh de volgende BLI Summer Pick-awards gewonnen:
Hardware Awards:
Ricoh SP 211 en SP 213w
Outstanding Personal Printer
Ricoh SP 3600DNOutstanding Budget/Economy Printer for Small WorkgroupsRicoh SP 4510DNOutstanding Printer for Mid-Size Workgroups
Environmental Awards:
Ricoh MP C6003
Outstanding Achievement in Energy Efficiency
(Het energieverbruik was tijdens de test zo’n 48% lager dan het gemiddelde van andere aanbieders.)
Ricoh MP C401SROutstanding Achievement in Energy Efficiency
(Het energieverbruik was tijdens de test zo’n 41% lager dan het gemiddelde van andere aanbieders)

|Over Ricoh|

Als Digital Services Company laat Ricoh je werkplek écht voor je werken. Al meer dan 85 jaar benutten we de kracht en kansen van technologie. We helpen werkend Nederland bij het versnellen van de digitale transformatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het adopteren van hybride werken en het inrichten van een flexibele IT-infrastructuur. Veilig, efficiënt en duurzaam!

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2023 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.134 miljard yen (ongeveer 16 miljard USD).

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Voor meer informatie
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
LinkedIn: /RicohNetherlands
Facebook: /ricohnederland
YouTube: /ricohnl
Blog: WerkTrends.nl