Ricoh blijft titelsponsor van de Women's British Open tot en met 2018

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh blijft titelsponsor van de Women's British Open tot en met 2018

Londen, 31 juli 2015 – Ricoh blijft tot en met 2018 titelsponsor van het Women's British Open golftoernooi. Het is de derde keer dat Ricoh de sponsorovereenkomst met het toernooi verlengt. 

Ricoh is wereldwijd een van de organisaties die het langst actief is als sponsor van het damesgolf, en is dit jaar voor de negende keer titelsponsor van de Ricoh Women's British Open. De 39e editie vindt dit jaar plaats van 30 juli tot en met 2 augustus in het Trump Turnberry Resort in Schotland, op de fameuze Ailsa-baan. 

Javier Diez-Aguirre, Vicepresident Corporate Marketing van Ricoh Europe, zegt: "Met veel plezier gaan we nog twee jaar verder als titelsponsor van de Ricoh Women's British Open. Onze sponsorprogramma's zijn zich aan het ontwikkelen en vormen een mooi middel om onze bedrijfs- en merkboodschap over te brengen, te engageren met onze doelgroepen en relaties te bouwen. 

In Nederland is Ricoh als sponsor van de Nederlandse Golf Federatie, het KLM Open en het Deloitte Ladies Open met haar dienstverlening op het gebied van duurzaam document management en IT diensten én als fan betrokken bij de golfsport. 

De Ricoh Women's British Open wordt meer dan ooit gesteund door sponsors die zich herkennen in de traditie, geschiedenis en passie van het toernooi. De Ricoh Women's British Open is in 1976 in het leven geroepen door de LGU en wordt georganiseerd in samenwerking met IMG, het grootste sportmarketingbedrijf ter wereld. Het evenement is sinds 1994 mede erkend door de LPGA en LET en heeft sinds 2001 de status van Major.

Naar begin

| Over Ricoh |

Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf, gespecialiseerd in oplossingen voor kantooromgevingen zoals printing, documentmanagement, production printing en IT- en outsourcingsdiensten. Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2015 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.231 miljard yen (ongeveer 18.5 miljard USD). 

Het grootse deel van de omzet is afkomstig uit producten, oplossingen en diensten die de interactie tussen mensen en informatie verbeteren. Ricoh ontwikkelt en produceert daarnaast award-winning digitale camera’s en gespecialiseerde industriële producten. Ricoh staat bekend om de hoge technologische kwaliteit, de sterke klantenservice, het dichte servicenetwerk en initiatieven op het gebied van duurzaamheid.

Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh organisaties de manier waarop ze werken te veranderen en te optimaliseren, en daarbij gebruik te maken van de collectieve verbeeldingskracht van hun medewerkers.

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)

Voor meer informatie:
Ricoh Nederland B.V.
Gineke Wilms, Manager Corporate Communications
T. 073 - 645 27 19 M. 06 - 46 18 35 66
E: Gineke.wilms@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
Facebook: facebook.com/ricohnederland
YouTube: youtube.com/ricohnl
Blog: WerkTrends.nl

Naar begin