Ricoh beloond met vijf productawards door Buyers Laboratory LLC

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh beloond met vijf productawards door Buyers Laboratory LLC

29 januari 2016 – Ricoh heeft vier BLI Pick of the Year Awards gewonnen met de A4 printers SP C440DN, SP 4520DN en SP 6430DN en de MFP MP C306SP. De deskundige jury van Buyers Laboratory heeft deze modellen vergeleken met de concurrentie en beloond vanwege hun uitstekende prestaties.

“Twee keer per jaar beloont BLI met de ‘Pick’-awards de producten die uitstekende prestaties hebben neergezet tijdens de testen in ons lab”, vertelt David Sweetnam, directeur Research and Lab Services voor BLI EMEA/Azië. “Deze vier Winter 2016-awards benadrukken de kwaliteit, kracht en de diepte van Ricoh’s productportfolio: zeer betrouwbaar, uitstekende productiviteit, output van hoge kwaliteit, sterke beveiligingsmogelijkheden en scanfunctionaliteiten.”

Olivier Vriesendorp, Vice President Product Marketing bij Ricoh Europe, zegt hierover: “We zien deze awards als erkenning van onze marktleidende positie. Dit aanbod biedt bedrijven in verschillende sectoren de kans om informatie nu en in de toekomst effectiever te kunnen ontsluiten.”

De volgende Ricoh printers zijn beloond met een BLI-award:

  • Ricoh SP C440DN: Outstanding Colour Printer for Large Workgroups
  • Ricoh SP 4520DN: Outstanding Printer for Mid-Size Workgroups
  • Ricoh MP C306: Outstanding Colour MFP for Mid-Size Workgroups
  • Ricoh SP 6430DN: Outstanding A3 Printer for Mid-Size Workgroups

Outstanding Colour Printer for Large Workgroups
Ricoh SP C440DN

Ricoh SP C440DN 

Outstanding Printer for Mid-Size Workgroups
Ricoh SP 4520DN

Ricoh SP 4520DN


Outstanding Colour MFP for Mid-Size Workgroups
Ricoh MP C306 

Ricoh MP C306


Outstanding A3 Printer for Mid-Size Workgroups
Ricoh SP 6430DN  

Ricoh SP 6430DN

Naar begin

Over Buyers Laboratory LLC
Buyers Laboratory LLC (BLI) is wereldwijd de grootste onafhankelijke verstrekker van analytische informatie en diensten voor de digitale beeldvormings- en documentmanagementsector. Al meer dan 50 jaar vertrouwen consumenten op BLI voor het vergelijken van de sterke en zwakke punten van producten en het doen van de juiste aanschaf. Ook de salesafdelingen binnen de sector, marketing en productprofessionals kloppen aan bij BLI, maar dan voor informatie over de concurrentie en hulp bij productontwikkeling, positionering ten opzichte van de concurrent en verkoopkanaal- en marketingondersteuning. Wereldwijd vergelijken 40.000 professionals hard- en softwareoplossingen voor meer dan 15.000 producten met behulp van BLI’s online bliQ en Solutions Center-diensten. Deze vergelijkingen omvatten onder andere uitgebreide specificaties en de prestaties en beoordelingen van BLI’s Lab, Solutions en Environmental Test Reports, die het resultaat zijn van maandelijkse evaluaties in hun Amerikaanse en Britse labs. De diensten, die ook beschikbaar zijn voor mobiele apparaten, omvatten onder andere een uitgebreide database met BLI’s testrapporten, een afbeeldingsgalerij, informatie over de fabrikanten die moeilijk te vinden is en handige hulpmiddelen om producten te configureren en de exploitatiekosten en jaarlijkse energiekosten te berekenen. BLI biedt ook consultancy en verhuurt testapparatuur om fabrikanten te helpen met de productie en marketing van producten en verbruiksartikelen.

Voor meer informatie over Buyers Laboratory LLC:

T: +44 (0) 118-977-2000
WWW: www.buyerslab.com

| Ricoh op drupa 2016 |
Ricoh zal op drupa 2016 een variëteit aan producten en diensten presenteren, waarmee grafische bedrijven nog sneller bedrijfstransformaties kunnen ondergaan. De tentoongestelde oplossingen openen deuren naar nieuwe kansen en leiden tot hogere productie en winstgevendheid voor vooruitstrevende printprofessionals. Ook de Pro VC60000 zal op de beursstand van Ricoh te vinden zijn. De grootste grafische vakbeurs ter wereld zal plaatsvinden van 31 mei tot 10 juni in de Messe in Düsseldorf, Duitsland. Ricoh zal wederom te vinden zijn in hal 8a. 

| Over Ricoh | 
Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf dat al meer dan 80 jaar de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh met services en technologieën die inspireren tot innovatie, aanzetten tot duurzaamheid en helpen de business te groeien. Dit doen we met oplossingen op het gebied van printing, document management, production printing, visual communications, IT- en outsourcingsdiensten, digitale camera’s en industriële oplossingen. 

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2016 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.209 miljard yen (ongeveer 19.6 miljard USD). 

Voor meer informatie: 
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl
Blog: WerkTrends.nl  

Naar begin