Ricoh maakt drukwerk extra opvallend dankzij neongele toner

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh maakt drukwerk extra opvallend dankzij neongele toner

new toner
’s Hertogenbosch, 17 november 2016 – Ricoh heeft neongele toner gelanceerd. Grafimediabedrijven en centrale repro’s kunnen daarmee opvallend en levendig drukwerk produceren.

De neongele toner is ontwikkeld voor het vijfde kleurstation van het digitale losblad kleuren productiesysteem van de Ricoh Pro™ C7100X serie. De extra kleur speelt in op de groeiende vraag in de markt naar communicatie uitingen die zich onderscheiden van de rest. 

“De neongele toner helpt onze klanten om impactvollere en  kwalitatief hoogwaardiger drukwerk te produceren”, zegt Huib Kolen, Manager Business Development, Ricoh Nederland. “Gezien de marktvraag naar gepersonaliseerd drukwerk van hoge kwaliteit dat opvalt, creëert deze nieuwste aanwinst in ons portfolio een groot aantal kansen. Van visitekaartjes tot uitnodigingen, brochures en catalogi: met deze kleur vallen deze uitingen extra op. De toner biedt een nieuwe manier om kleine of gepersonaliseerde oplagen nog meer aantrekkingskracht te geven.”

De neongele toner breidt het kleurbereik uit, verbetert de kleurkracht van beelden en is te gebruiken voor volvlakken, steunkleur of proceskleur. Gecombineerd met andere proceskleuren kan de toner een neonpalet opleveren.

De onder UV-licht reflecterende toner versterkt de uiteenlopende creatieve mogelijkheden die digitaal drukken in standaard CMYK, witte toner of transparante glansvernis biedt. De neongele toner breidt de variëteit aan printmogelijkheden uit. Printprofessionals kunnen nu samen met hun klanten communicatie uitingen produceren met een hogere attentiewaarde en visuele prikkels om zo de conversie op print campagnes te verhogen. 

Bestaande klanten kunnen hun huidige Ricoh Pro C7100X met vijfde kleurstation eenvoudig uitbreiden met de neongele kleur.

Naar begin

| Over Ricoh |

Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf dat al meer dan 80 jaar de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh met services en technologieën die inspireren tot innovatie, aanzetten tot duurzaamheid en helpen de business te groeien. Dit doen we met oplossingen op het gebied van printing, document management, production printing, visual communications, IT- en outsourcingsdiensten, digitale camera’s en industriële oplossingen. 

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2016 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.209 miljard yen (ongeveer 19.6 miljard USD). 

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Noot voor de redactie (niet voor publicatie): 

Voor meer informatie: 

Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl

Naar begin