Ricoh’s Communication Services bekroond met drie ISE 2016 Awards

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh’s Communication Services bekroond met drie ISE 2016 Awards

’s-Hertogenbosch, 29 april 2016 – Drie oplossingen uit Ricoh’s range van Communication Services zijn uitgeroepen tot categoriewinnaars van de ISE 2016 Awards:
Het gaat om:

Een team van experts van de ISE 2016 Awards bezocht de stands van de meer dan 1.100 exposanten tijdens ISE 2016, 's werelds grootste audiovisuele-vakbeurs die van 9-12 februari jl. in Amsterdam werd gehouden. Het team beoordeelde de gepresenteerde producten en koos in elke categorie een winnaar.

Ricoh presenteerde tijdens de ISE haar Connect & Collaborate-oplossingen, waarmee bedrijven effectief en efficiënt kunnen samenwerken. Zo werden onder andere een nieuwe generatie interactieve whiteboards, projectoren en videovergadersystemen getoond. 

Herman Keijsers, directeur IT- en Outsourcing Services bij Ricoh Nederland: "We zijn trots dat uit de duizenden gepresenteerde producten, drie oplossingen uit onze Communication Services in hun categorie tot winnaar zijn verkozen. Bij Ricoh werken we continu aan de ontwikkeling van geïntegreerde oplossingen die werken nieuwe stijl ondersteunen en die digitaal samenwerken stimuleren. Steeds meer professionals willen op elk moment toegang tot informatie en willen deze kunnen ordenen en delen, ongeacht waar ze zich bevinden. Onze geavanceerde oplossingen bieden die mogelijkheid." 

Over de bekroonde producten
Het Ricoh P3500 Unified Communication System is een videovergaderoplossing die video, audio, tekst en interactieve media samenvoegt op een lichtgewicht apparaat in A4-formaat. Het apparaat kan eenvoudig worden gebruikt voor interactieve online vergaderingen, is erg gemakkelijk in te stellen en kan verschillende locaties met elkaar verbinden.

De P3500 werd eerder al bekroond met de prestigieuze iF Design Award. Deze prijs is uitgereikt door iF International Forum Design GmbH, sinds 1953 een wereldleider op het gebied van de bevordering van vormgeving voor industriële producten. 

Het Ricoh Huddle Space Meeting Room Concept is een oplossing waarbij efficiënt gebruik wordt gemaakt van een open ruimte in een kantoor, door er een 'locatie voor productieve samenwerking' van te maken. Met behulp van het Ricoh 21.5" Interactive Whiteboard, in combinatie met geluiddempende panelen en zitplaatsen voor 4 à 6 personen, is het een niet-reserveerbare vergaderruimte waar teams snel en gemakkelijk kunnen samenwerken.

Het Ricoh Wearable Video Conferencing Device Concept is een stap in de toekomst van draagbare technologieën voor zakelijke gebruikers. Het apparaat bestaat uit een display dat op het hoofd wordt gedragen (HMD), een voorwaarts gerichte camera en een batterij met touch-bediening. Wearable video conferencing heeft toepassingen in bijvoorbeeld gezondheidszorg, logistiek en omgevingen waar veiligheid een belangrijk aspect is. Ricoh voert momenteel 'proof of concept'-tests uit in de logistiek en offshore mijnbouw. 

Ga voor meer informatie over de Communication Services van Ricoh naar:

Naar begin

| Ricoh op drupa 2016 |
Ricoh zal op drupa 2016 een variëteit aan producten en diensten presenteren, waarmee grafische bedrijven nog sneller bedrijfstransformaties kunnen ondergaan. De tentoongestelde oplossingen openen deuren naar nieuwe kansen en leiden tot hogere productie en winstgevendheid voor vooruitstrevende printprofessionals. Ook de Pro VC60000 zal op de beursstand van Ricoh te vinden zijn. De grootste grafische vakbeurs ter wereld zal plaatsvinden van 31 mei tot 10 juni in de Messe in Düsseldorf, Duitsland. Ricoh zal wederom te vinden zijn in hal 8a. 

| Over Ricoh | 
Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf dat al meer dan 80 jaar de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh met services en technologieën die inspireren tot innovatie, aanzetten tot duurzaamheid en helpen de business te groeien. Dit doen we met oplossingen op het gebied van printing, document management, production printing, visual communications, IT- en outsourcingsdiensten, digitale camera’s en industriële oplossingen. 

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2016 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.209 miljard yen (ongeveer 19.6 miljard USD). 

Voor meer informatie: 
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl
Blog: WerkTrends.nl  

Naar begin