Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Accounts Payable

Accounts Payable van Ricoh maakt het mogelijk facturen van leveranciers moeiteloos te registreren, te verwerken, goed te keuren en te archiveren. Facturen kunnen worden geregistreerd op het moment dat ze worden ontvangen en worden vervolgens automatisch gerouteerd naar een veilige, doorzoekbare elektronische opslag.

Tijdrovende handmatige taken worden geautomatiseerd voor een naadloos beheer van leveranciersfacturen. Onze oplossing biedt onmiddellijke, realtime elektronische toegang tot facturen en gerelateerde documenten, evenals nauwkeurige statusrapportage.

Deze oplossing verbetert vaak relaties met leveranciers, doordat facturen tijdig worden betaald. Daarnaast voorkomt Accounts Payable boetes voor te laat betalen en informeert u zelfs over beschikbare kortingen voor vroeg betalen, zodat u direct geld bespaart.

De voordelen

Accounts Payable van Ricoh draagt bij aan het versnellen van uw processen door het automatiseren van tijdrovende handmatige taken rond factuurregistratie en -opvolging.

De service helpt u:

  • Geld te besparen op handmatige processen. Geautomatiseerde factuurregistratie met OCR (Optical Character Recognition) bespaart op kostbare, tijdrovende handmatige processen doordat facturen naar een veilige elektronische opslag worden gerouteerd.
  • Efficiëntie te verhogen en kosten te besparen door gecentraliseerde digitale opslag. De service biedt directe toegang tot bedrijfskritische facturen en mogelijkheden voor efficiënt zoeken, ophalen, auditen, archiveren en on-demand statusrapportages.
  • Vertrouwen op te bouwen dankzij degelijke beveiliging en compliance. Processen zijn transparant, zorgvuldig en eenvoudig te volgen. Archivering verloopt snel en foutloos. Geïntegreerde rolgebaseerde toegangsrechten, audit trails, versiebeheer en check-in/check-out services verbeteren vertrouwelijkheid, naleving van wet- en regelgevingen maar ook klantvertrouwen.
  • Efficiënter te worden in annoteren en distribueren van documenten. Met behulp van digitale autorisatie kunnen documenten eenvoudig worden verplaatst en geannoteerd conform het autorisatieproces binnen uw bedrijf.

Verwante oplossingen

  • Accounts receivable - archiving

    Accounts receivable - archiving

    Verbeter uw klantenservice met snelle, gecentraliseerde factuurarchivering

  • Digitale Facturatie Services

    Digitale Facturatie Services

    Optimaliseer uw financiële activiteiten en stap over op papierloos factureren op een snelheid die zowel u, uw klanten als uw leveranciers bevalt.

  • Ricoh Expense Manager

    Ricoh Expense Manager

    Ricoh Expense Manager is een platform in de cloud dat het onkostendeclaratieproces van het ontvangst van de bon tot de goedkeuring en rapportage ervan automatiseert.