homeback to menu
Overzicht

Leading Change at Work

Technologie verandert de manier waarop we (samen)werken. Ricoh helpt je bij die verandering in elke fase. Voor een naadloze overgang naar een flexibele werkomgeving, waar professionals altijd en overal optimaal samenwerken.
Ontdek onze oplossingen
Business service
Digital Workspace

Altijd en overal samenwerken

Het gaat er niet om waar je werkt, maar hoe je werkt. Ricoh ondersteunt je bij de ontwikkeling en implementatie van digitale, flexibele werkplekken. Zodat medewerkers efficiënt samenwerken en meer uit hun dag halen, waar zij ook werken.
Ontdek onze oplossingen
Business Process Management

Optimaliseer je processen

Automatiseer handmatige, arbeidsintensieve werkzaamheden. Bespaar kosten én houd tijd over voor werk dat er echt toe doet. Houd je medewerkers betrokken, productief en werk met meer plezier, dankzij gestroomlijnde processen.
Ontdek onze oplossingen
Cloud & IT-infrastructure

Klaar voor de cloud

Ontdek hoe je de cloud en IT-infrastructuur optimaal inricht en beheert, zodat je flexibeler, productiever én veiliger werkt. Ricoh ondersteunt je met uitgebreid advies en schaalbare oplossingen, waarmee je een flexibele werkomgeving mogelijk maakt.
Ontdek onze oplossingen
Cybersecurity

Houd je organisatie 24/7 veilig

Hybride werken en het toenemend gebruik van mobiele devices (ook thuis) zet het security-vraagstuk in een nieuw daglicht. Houd je gegevens, informatie, systemen en IT-infrastructuur 24/7 veilig met cybersecurity door Ricoh.
Ontdek onze oplossingen
Digital Experience

Optimaliseer de klantbeleving

Overtref de klantverwachtingen in elke fase van de customer journey. Wij ontwikkelen, implementeren en beheren oplossingen voor medewerkers zodat zij een onuitwisbare indruk achter kunnen laten bij (potentiële) klanten.
Ontdek onze oplossingen
Graphic Communications

Overtref klantverwachtingen met innovatief printwerk

Vergroot je concurrentievoordeel en overtref klantverwachtingen met de mogelijkheden in print. Bij Ricoh ondersteunen we je met slimme services en hardware, software en workflow-oplossingen op maat.
Ontdek onze oplossingen
Kantoorprinters en software

Print altijd en overal, soepel en snel

Van kantoorprinters tot multifunctionele printers. Ricoh biedt een breed assortiment aan hoogwaardige printoplossingen. Met tal van mogelijkheden in snelheid, omvang en configuraties vind je altijd een model dat past  bij jouw organisatie.
Ontdek onze oplossingen
Overzicht

24/7 antwoord op je vraag

Hulp nodig bij een product of heb je een andere vraag aan ons? Je kunt hier terecht voor support, advies en snelle oplossingen. Ons team staat voor je klaar.
Naar support
AV technology and management
Overzicht

Altijd op de hoogte

Lees het laatste nieuws, blijf op de hoogte van onze productinnovaties en ontdek welke evenementen we organiseren.
Blijf op de hoogte
News and events from Ricoh
Onze organisatie

Wie we zijn en wat we doen

Kies je voor Ricoh? Dan kun je rekenen op een team van specialisten met focus op jouw branche. Zij kennen de kansen en uitdagingen van je organisatie. Zo ontvang je advies op maat, op een manier die bij je past.
Ontdek Ricoh
Overzicht

Stel ons je vraag

Wil je meer informatie over onze oplossingen en diensten? Heb je support nodig of heb je een vraag over je account of een factuur? Ons team staat voor je klaar.
Neem contact met ons op
Brand & Business Communication
Overzicht

Altijd op de hoogte van actuele ontwikkelingen

Welke ontwikkelingen spelen er op dit moment in de branche? Wat zijn de trends? En kun je hier als organisatie op inspelen? Lees onze onderzoeken, e-books en whitepapers en doe waardevolle inzichten op.
Doe inspiratie op
Ricoh Insights - Overview
Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Contract Management

Met Contract Management van Ricoh bouwt u gecentraliseerd aan een veilig en eenvoudig te beheren digitaal archief met realtime toegang tot up-to-date documentatie.

Centralisatie van het bewaren van uw contracten geeft u meer controle over deze belangrijke documentatie. Contracten worden moeiteloos beheerd en teruggevonden en het niveau van uw documentbeveiliging verbetert.

Met onze Contract Management oplossing kunt u documenten vast leggen als geïndexeerde bestanden en opslaan in beveiligde mappen, waar ze toegankelijk zijn voor geautoriseerde gebruikers. Contracten en Service Level Agreements zijn snel en eenvoudig terug te vinden. U loopt niet langer het risico dat ze op de verkeerde plek worden bewaard of gearchiveerd.

De voordelen

Onze oplossing geeft u volledige controle over uw contractdocumentbeheer en biedt u:

Eenvoudige toegang tot vertrouwelijke informatie

  • Papieren documenten eenvoudig converteren en indexeren, zodat de inhoud op elk moment kan worden doorzocht
  • Hoogwaardig gegevensbeheer zorgt ervoor dat u bedrijfskritische informatie steeds binnen handbereik heeft voor een snelle besluitvorming en een krachtige onderhandelingspositie

Betere beveiliging

  • Rolgebaseerde systeemtoegang geeft u meer controle over toegang tot documenten
  • Gebruikersregistratie en audit trails houden gebruikersbezoeken bij en maken naleving van wet- en regelgeving mogelijk
  • Regelmatige back-ups bewaken de bedrijfscontinuïteit en voorkomen dat informatie verloren gaat

Meer efficiëntie

  • Een volledig digitale werk- en documentstroom draagt bij aan nauwkeurigheid en beperkt het risico dat contracten op een verkeerde plek worden bewaard of gearchiveerd
  • OCR-functionaliteit (Optical Character Recognition) zorgt een snelle en zorgvuldige doorzoekbaarheid van tekst 
  • Met gecentraliseerde digitale opslag krijgt u efficiënter toegang tot oorspronkelijk fysieke documenten
  • Check-in/check-out services bieden documentversiebeheer, zodat u altijd toegang heeft tot de meest recente informatie

Verwante oplossingen

  • Accounts Payable

    Accounts Payable

    Een eenvoudig te implementeren oplossing waarmee u het registreren, goedkeuren, betalen en archiveren van facturen automatiseert.

  • Security Solutions

    Security Solutions

    Consultancy, hardware- en software-oplossingen gericht op de beveiligingsbehoeften van uw bedrijf

  • Document Governance

    Document Governance

    Een geïntegreerd pakket applicaties en tools voor bewaking van uw documentbeheer

  • Device Management

    Device Management

    Snelle, efficiënte ondersteuning voor uw apparaten zorgt ervoor dat uw interne medewerkers meer tijd hebben voor bedrijfskritische taken.

  • Customer Services

    Customer Services

    Een oplossing die uw klantenservice onmiddellijk toegang geeft tot up-to-date informatie

  • Accounts receivable - archiving

    Accounts receivable - archiving

    Verbeter uw klantenservice met snelle, gecentraliseerde factuurarchivering