Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Contract Management

Met Contract Management van Ricoh bouwt u gecentraliseerd aan een veilig en eenvoudig te beheren digitaal archief met realtime toegang tot up-to-date documentatie.

Centralisatie van het bewaren van uw contracten geeft u meer controle over deze belangrijke documentatie. Contracten worden moeiteloos beheerd en teruggevonden en het niveau van uw documentbeveiliging verbetert.

Met onze Contract Management oplossing kunt u documenten vast leggen als geïndexeerde bestanden en opslaan in beveiligde mappen, waar ze toegankelijk zijn voor geautoriseerde gebruikers. Contracten en Service Level Agreements zijn snel en eenvoudig terug te vinden. U loopt niet langer het risico dat ze op de verkeerde plek worden bewaard of gearchiveerd.

De voordelen

Onze oplossing geeft u volledige controle over uw contractdocumentbeheer en biedt u:

Eenvoudige toegang tot vertrouwelijke informatie

  • Papieren documenten eenvoudig converteren en indexeren, zodat de inhoud op elk moment kan worden doorzocht
  • Hoogwaardig gegevensbeheer zorgt ervoor dat u bedrijfskritische informatie steeds binnen handbereik heeft voor een snelle besluitvorming en een krachtige onderhandelingspositie

Betere beveiliging

  • Rolgebaseerde systeemtoegang geeft u meer controle over toegang tot documenten
  • Gebruikersregistratie en audit trails houden gebruikersbezoeken bij en maken naleving van wet- en regelgeving mogelijk
  • Regelmatige back-ups bewaken de bedrijfscontinuïteit en voorkomen dat informatie verloren gaat

Meer efficiëntie

  • Een volledig digitale werk- en documentstroom draagt bij aan nauwkeurigheid en beperkt het risico dat contracten op een verkeerde plek worden bewaard of gearchiveerd
  • OCR-functionaliteit (Optical Character Recognition) zorgt een snelle en zorgvuldige doorzoekbaarheid van tekst 
  • Met gecentraliseerde digitale opslag krijgt u efficiënter toegang tot oorspronkelijk fysieke documenten
  • Check-in/check-out services bieden documentversiebeheer, zodat u altijd toegang heeft tot de meest recente informatie

Verwante oplossingen

  • Accounts Payable

    Accounts Payable

    Een eenvoudig te implementeren oplossing waarmee u het registreren, goedkeuren, betalen en archiveren van facturen automatiseert.

  • Security Solutions

    Security Solutions

    Consultancy, hardware- en software-oplossingen gericht op de beveiligingsbehoeften van uw bedrijf

  • Document Governance

    Document Governance

    Een geïntegreerd pakket applicaties en tools voor bewaking van uw documentbeheer

  • Device Management

    Device Management

    Snelle, efficiënte ondersteuning voor uw apparaten zorgt ervoor dat uw interne medewerkers meer tijd hebben voor bedrijfskritische taken.

  • Customer Services

    Customer Services

    Een oplossing die uw klantenservice onmiddellijk toegang geeft tot up-to-date informatie

  • Accounts receivable - archiving

    Accounts receivable - archiving

    Verbeter uw klantenservice met snelle, gecentraliseerde factuurarchivering