Digitaliseren
Door documenten te digitaliseren worden documenten zoals facturen, contracten of complete dossiers opgeslagen en verwerkt in een geautomatiseerd proces. Aanmaken, controleren, goedkeuren en opslaan; alles verloopt soepel en snel. En op één centrale plaats zijn alle gegevens direct beschikbaar. Dat scheelt zoeken. Altijd op elke plek en op elk moment inzage in documenten en het bijbehorende proces. Bekijk hier de demo.
- De voordelen
-
- Inzicht en grip: totale proces en status is inzichtelijk
- Kostenbesparend: meer doen met minder mensen door geautomatiseerd proces, minder tijd kwijt aan zoeken, minder opslagruimte
- Efficiënt: documenten zijn altijd en overal beschikbaar, minder handmatig werk, tijdbesparend. Bekijk in deze video welke voordelen Verbrugge International B.V. ervaart
- Veilig: minder kans op fouten, informatie alleen toegankelijk maken voor daartoe bevoegde personen
- Kwaliteitsverbetering: meer focus op inhoud door meteen de juiste informatie bij de hand te hebben
- Duurzaam: minder papierverbruik door digitaal proces
- Tijdbesparend: minder zoektijd, altijd de juiste informatie bij de hand