Werkplekbeheer
Weet u hoeveel bureaus er op een bepaald moment worden gebruikt in uw kantoren? Kunnen medewerkers vergaderruimtes of faciliteiten voor videovergaderen reserveren op hun locatie of op andere locaties met één systeem? Met onze monitoring- en managementoplossingen is het eenvoudig om realtime inzicht te krijgen in hoe u uw werkplekken gebruikt. Dit helpt u vastgoedinvesteringen beter te beheren en om tot 50% te besparen.
Werkplekmanagement van Ricoh analyseert de manier waarop uw kantoor dagelijks werkt en biedt oplossingen op basis van data waarmee productiviteit wordt gemaximaliseerd en de tijd die wordt besteed aan repetitieve en administratieve taken wordt verminderd.
Of u nu technische ondersteuning op locatie of op afstand nodig hebt: onze experts werken met u om een oplossing te ontwerpen, beheren en implementeren die het best bij uw bedrijf past.
- De voordelen
-
Verbeter uw kantoorervaring met een geïntegreerd werkplekmanagementsysteem
In recent onderzoek vertelde personeel ons dat betere technologie de positiefste impact heeft op hun werkdag.Om dit te bereiken, helpen we uw faciliteitenteam de bestaande fysieke werkplek te optimaliseren met werkplekmanagementsystemen om uw bedrijfsprocessen te beoordelen en wijzigen. Praktische gegevens over ruimte en materiaalbeheer ondersteunen besluitvorming voor meer efficiëntie, productiviteit en kostenbesparingen.Gebruik werkplekmanagementsystemen om:- De ervaring van bezoekers te verbeteren door selfservicerecepties en digital signage
- Volledige zichtbaarheid van ruimte-/bureaugebruik te krijgen en volledig geïntegreerde boekingsfaciliteiten voor al het personeel te ondersteunen
- Wanneer u begrijpt hoe uw werkplek wordt gebruikt, kunt u materiaal en vastgoed effectiever beheren, kosten verminderen en slimmere beslissingen nemen.
Onze werkplekmanagementoplossingen bieden de zakelijke intelligentie en gegevens die u nodig hebt om slimmere beslissingen te nemen over gebruik en bezetting.