Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Contract management

Het bedrijfsleven laat jaarlijks naar schatting zo’n 120 miljard euro liggen door slordig controleren van contractuele afspraken met leveranciers*. Door meer professionele aandacht voor het opstellen van contracten, het monitoren van afspraken en het bewaken van wederzijdse prestaties worden risico’s geminimaliseerd en zowel de financiële als operationele performance gemaximaliseerd.

Het is zeer eenvoudig om partners (en uzelf) aan contractuele verplichtingen te houden. Samen met ons komt u in vier stappen tot een effectiever contractbeheer:

  1. Maak een grondige inventarisatie van oude en nieuwe contracten
  2. Bepaal welke informatie u over uw leverancier wilt verzamelen
  3. Zorg dat er gerapporteerd en geanalyseerd wordt
  4. Zorg voor commitment en middelen

De voordelen

Voordelen
Positieve relatie met leveranciers gewaarborgd:

  • Met de Contract Management tools waarborgt u positieve relaties met uw leveranciers.
  • Alleen door het nakomen van wederzijdse verplichtingen zorgvuldig te monitoren verzilvert u de voordelen waarvoor u hard heeft onderhandeld.
  • Automatische signalen rondom afloop contracten
  • Onze contractbeheeroplossingen geven ruim op tijd een signaal, wanneer een contract eindigt of vernieuwd moet worden.
  • 100% grip op uw totale P2P proces