Service Advantage
Service Advantage maakt gebruik van onze dienstverlening in de hele EMEA-regio om een reeks ondersteunende diensten aan te bieden. Als een van de meest toonaangevende leveranciers van technologische diensten ter wereld beschikken wij over een zeer effectief service- en distributienetwerk. Naast het onderhoud van onze eigen producten, leveren onze gecertificeerde technici ter plaatse een breed aanbod aan ondersteunende diensten, waaronder IT-clientondersteuning en onderhoud ter plaatse door derden.
Profiteer van meer dan 80 jaar ervaring in professionele field services. Met onze uitgebreide marktkennis en breed servicenetwerk in de EMEA-regio kunt u uw interne ondersteuning verbeteren en uw uitbreidingsplannen versnellen. Service Advantage is een flexibele serviceoplossing. Dankzij onze adviserende aanpak kunt u services inschakelen die voldoen aan uw behoeften en de behoeften van uw klanten.
- De voordelen
-
Wij zijn een gevestigde serviceprovider die een compleet portfolio aan ondersteunende diensten levert. Met Service Advantage kunt u gebruik maken van een brede waaier aan diensten, waaronder projectmanagement, het ontwerp en de implementatie van services, service management, supply chain management, parts management, helpdeskservices, remote support, field engineering, rapportering en facturering.
- Onze kennis en middelen inzetten om uw dienstverlening te optimaliseren
- Schaalbare ondersteunende diensten die zijn afgestemd op de behoeften van uw bedrijf
- Zeer efficiënt service- en distributienetwerk in de volledige EMEA-regio
- Doordachte ondersteuning door bijna 5.000 gecertificeerde servicetechnici
- A+, Net+, MCSE, Security+, Security+, Mobility+ en ITIL gecertificeerd ondersteunend personeel
- Expertise in opkomende markten en nieuwe technologieën