Robotic Service Advantage
Bied toonaangevende serviceondersteuning aan uw klanten
Uw klanten zijn afhankelijk van robottechnologie en u moet hen professionele serviceondersteuning bieden. Van de eerste interactie met een helpdeskmedewerker tot de tijdige levering van reserveonderdelen en de professionele tussenkomst van een technicus op locatie - uw klanten verwachten altijd een snelle en effectieve respons op hun serviceproblemen. Wij hebben de mensen, het platform en de expertise die nodig zijn om die ondersteuning te leveren.
Met meer dan 80 jaar ervaring zijn wij een van de toonaangevende technologiedienstverleners in de wereld. Wij leveren een breed portfolio aan ondersteunende diensten. Met Service Advantage kunt u ook uw klanten laten profiteren van onze ondersteuning. Zo kunt u terkortkomingen in uw servicecapaciteit, mogelijkheden en dekking snel aanpakken, waardoor u de time-to-market verkort en tegelijkertijd uw investeringskosten minimaliseert.
- De voordelen
-
Service Advantage is een flexibele totaaloplossing. Door gebruik te maken van onze serviceactiviteiten in de hele EMEA-regio, krijgt u toegang tot bijna 5.000 gecertificeerde servicetechnici en een uitgebreid scala aan ondersteunende diensten, waaronder het ontwerp en de implementatie van services, servicebeheer, ketenbeheer en onderdelenbeheer, helpdeskservices, diagnose op afstand, field engineering, rapportering en facturering.
- Naadloze uitbreiding van de serviceondersteuning aan klanten in de volledige EMEA-regio
- Totaaloplossing om lacunes in capaciteit, mogelijkheden en dekking aan te pakken
- Gevestigd servicenetwerk dat Europa, het Midden-Oosten en Afrika omspant
- Professionele ondersteuning door bijna 5.000 gecertificeerde technici
- Expertise in opkomende markten en nieuwe technologieën, waaronder robotica
- Volledig vertrouwd met de lokale talen en zakelijke gebruiken