Slim asset management met Smart Lockers
Kantoorbenodigdheden, IT-middelen, waardevolle bedrijfsapparatuur of post en pakketjes veilig en efficiënt uitgeven en beheren? Met Smart Lockers van Ricoh openen medewerkers en/of klanten zélf een locker met een pas of code. Wanneer dat hun uitkomt. Zo voorkom je handmatig werk en bespaar je tijd. Dankzij realtime tracking weet je altijd precies waar de middelen zich bevinden. Veilig en efficiënt, terwijl je hier zelf geen omkijken naar hebt.
De voordelen:
- Geïntegreerde technologie met bestaande of nieuwe infrastructuur
- Zeker van de hoogst mogelijke beveiliging
- Aanpasbaar op de wensen en behoeften in jouw organisatie
- Volledig te personaliseren in de gewenste huisstijl
- Inclusief uitgebreide service en support
Innovatief, veilig en gebruiksvriendelijk
Ontdek hoe je met Ricoh Smart Lockers grip houdt op je inventaris en de gebruikerservaring verbetert.
Bekijk de video"We gebruiken de Smart Lockers van Ricoh voor het beheer van onze inventaris. Onze handscanners zijn altijd veilig achter slot en grendel. Ook hebben we inzicht in de locatie. We realiseren een tijdsbesparing en efficiëntere operatie."
Simon Hooglugt
General Manager, DHL Supply Chain
Contact
Onze experts staan voor je klaar
Benieuwd wat Ricoh voor je organisatie kan betekenen?
Neem contact op