Open de deur naar meer agile werkwijzen, met Smart Lockers
Innovatief, veilig en gebruiksvriendelijk
De uitgifte van (waardevolle) middelen moet natuurlijk veilig gebeuren. Met Ricoh Smart Lockers kun je daarom rekenen op geïntegreerde beveiliging volgens de hoogste securtity-standaarden in de markt. De lockers zijn bovendien eenvoudig in het gebruik en beheer. En of het nu gaat om uitgifte van alledaagse kantoorbenodigdheden of bedrijfkritische apparatuur: er is altijd een oplossing die bij je behoefte past.
Met geavanceerde functionaliteiten voor o.a. kantooromgevingen, logistiek & warehousing, retail en onderwijs adviseren we je graag over de best passende toepassing voor jouw organisatie.
Ontdek hoe je met Ricoh Smart Lockers grip houdt op je inventaris en de gebruikerservaring verbetert.
Bekijk de video"We gebruiken de Smart Lockers van Ricoh voor het beheer van onze inventaris. Onze handscanners zijn altijd veilig achter slot en grendel. Ook hebben we inzicht in de locatie. We realiseren een tijdsbesparing en efficiëntere operatie."
Simon Hooglugt
General Manager, DHL Supply Chain
Contact
Onze experts staan voor je klaar
Benieuwd wat Ricoh voor je organisatie kan betekenen?
Neem contact op