Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Oplossingen voor de klantbeleving van het Middenbedrijf

Met een optimale klantbeleving kunt u zich onderscheiden van de concurrent. Zo kunt u klanten werven en aan u binden.

Onze oplossingen geven uw klanten de ervaring die zij verwachten. Wij geven u het inzicht en de tools die u nodig heeft om klantrelaties te verstevigen en de betrokkenheid te verhogen.


Voordelen van een optimale klantbeleving

  • Increased Competitiveness

    Versterk de concurrentiepositie

    Ontdek nieuwe manieren om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden. Automatiseer uw processen om fouten en vertraging te voorkomen en uw klantbeleving te optimaliseren.

  • Better Service

    Verbeter de klantenservice

    Bied een uitzonderlijke klantenservice aan met de juiste tools. Vermijd onnodige, handmatig handelingen, zodat u zich kunt concentreren op werk dat waarde toevoegt. Krijg inzicht en informatie om de juiste beslissingen te kunnen nemen.

  • Growth Opportunities

    Ontdek groeikansen

    Gebruik data en gegevensanalyses om groeikansen te ontdekken. Stroomlijn uw processen om overheadkosten te verlagen en de betrokkenheid van medewerkers te verhogen.

Succesvol zijn in een veranderde wereld

De volgende oplossingen helpen u om een consistente en effectieve klantbeleving te realiseren.

  • Customer Services

    Klantservices

    Zorg voor een consistente klantenservice met documentbeheer en workflowtools die de kans op fouten verkleinen, vertraging tot een minimum beperken en met uw bedrijf meegroeien.

  • Customer Communication Management

    Klantcontactenbeheer

    Onderhoud contact met uw klanten met gepersonaliseerde multichannelcommunicatie in het juiste formaat en op het juiste moment.

  • Data and Analytics Solutions

    Analysetools en dataoplossingen

    Maak gebruik van tools om uw gegevens te analyseren en uw activiteiten te perfectioneren. Oefen het voeren van klantgesprekken en verbeter uw prestaties voortdurend op basis van de inzichten die dit oplevert.

  • eCommerce Platforms

    e-commerceplatforms

    Ga een dialoog aan met uw klanten, creƫer nieuwe omzetmogelijkheden en verhoog uw efficiƫntie met behulp van op maat gemaakte online portalen.

  • Online Customer Meetings

    Online klantbijeenkomsten

    Gebruik flexibele vergader- en samenwerkingstools om met klanten in contact te blijven.


Neem contact met ons op

Praat met één van onze experts om te ontdekken hoe wij u kunnen helpen slagen in deze veranderende wereld. Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op