Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Veilige werkomgeving voor het Middenbedrijf

Oplossingen voor een veilige werkomgeving

Medewerkers moeten productief en veilig kunnen werken in een veilige en duurzame werkomgeving. Dit kan door technologie en mensen samen te brengen. Zo creëer je een werkomgeving die gemakkelijk aan te passen is aan nieuwe manieren van werken. .

MKB-bedrijven hebben flexibele oplossingen nodig die schaalbaar zijn voor de veranderende bedrijfsomgeving. De werkomgeving moet worden aangepast, zodat medewerkers veilig kunnen werken, vanuit huis en op kantoor.

Richt uw werkomgeving veilig in

  • Welzijn van medewerkers

    Welzijn van medewerkers

    Zorg ervoor dat medewerkers veilig op kantoor kunnen werken met slimme oplossingen zoals het reseveren van werkplekken, digitale bewegwijzering en receptiesystemen, contactloze bediening van printers, whiteboards en reserveringssystemen en veilige opslag met smart lockers.

  • Bedrijfsvoering

    Bedrijfsvoering

    Richt uw IT-infrastructuur zodanig in dat teams vanaf elke plek productief met elkaar kunnen samenwerken. Zorg ervoor dat u informatie beveiligt, gegevens beheert en de cloud gebruikt om flexibiliteit te creëren in uw hele bedrijf.

  • Bedrijfsprocessen

    Bedrijfsprocessen

    Houd essentiële bedrijfsprocessen draaiende, of nu op kantoor bent of op afstand werkt. Optimaliseer of automatiseer processen en workflows zodat uw teams geen tijd kwijt zijn aan repetitieve taken, maar zich kunnen concentreren op werkzaamheden die ertoe doen.

Succesvol zijn in een veranderde wereld

Wij kunnen u helpen een veilige werkplek te creëren met de volgende oplossingen:

  • Smart Device Connector

    Smart Device Connector

    Ontdek de slimme app waarmee u verschillende apparaten contactloos kunt bedienen.

  • Smart Locker

    Smart Locker

    Medewerkers kunnen tijdelijk een locker als opslagruimte reserveren met behulp van een mobiele app.

  • Digital authorisation / eSignature

    Digitale autorisatie / eSignature

    Beheer volledige digitale workflows en versnel bedrijfsprocessen met veilige oplossingen voor digitale handtekeningen.

  • Meeting space solutions

    Oplossingen voor vergaderruimtes

    Houd teams verbonden met flexibele, mobiele en gebruiksvriendelijke oplossingen voor videoconferenties en samenwerking.

  • Printed signage

    Geprinte bewegwijzering

    Communiceer de richtlijnen binnen uw bedrijf via geprinte bewegwijzering.

  • Slim samenwerken

    Slim samenwerken

    Implementeer de nieuwste samenwerkings- en productiviteitstools voor uw thuiswerkende medewerkers.

  • Digital signage

    Digitale schermen

    Communiceer belangrijke zakelijke mededelingen via digitale schermen.

  • Parcel & Mail delivery

    Bezorging van pakketten en post

    Veilige lockerfaciliteiten met trackingmogelijkheid voor het opslaan van post totdat de ontvanger beschikbaar is.

  • Asset & Inventory Management

    Middelen- en inventarisbeheer

    Smart lockers voor inventaris- en middelenbeheer kunnen worden gebruikt voor het veilig beheren en bijhouden van de bedrijfsinventaris daar waar het nodig is

  • Integrated workplace management

    Geïntegreerd werkplekbeheer

    Transformeer kantoorruimtes met interactieve plattegronden, ruimte- en bureaureservering met live beschikbaarheid en IoT-sensorintegratie.


Neem contact met ons op

Praat met één van onze experts om te ontdekken hoe wij u kunnen helpen slagen in deze veranderde wereld. Neem vandaag nog contact met ons op!

Neem contact met ons op