Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

ARSpintmedia

De opkomst van elektronische media en digitale druktechnologie naast het traditionele offsetdrukwerk is onmiskenbaar: “De communicatiemix verandert snel.” Ze zetten hun kaarten daarom aanvankelijk op ‘crossmedia’, maar kiezen uiteindelijk toch ook voor focus op gepersonaliseerd drukwerk: ‘We zien digitaal drukken niet primair als vervanging van offset. We willen ons ook kunnen richten op nieuwe producten en nieuwe markten.

  • Uitdaging: Klantbetrokkenheid, Digitale workflows
  • Sector: Andere
  • Bedrijfsgrootte: MKB
  • Oplossing: Production Printing

Verwante klantcases

  • Zalsman

    Zalsman

    Ricoh ProTM VC60000 produceert gepersonaliseerd marketingmateriaal

  • ARSpintmedia

    ARSpintmedia

    ARSpintmedia kan nieuwe producten aanbieden en zich richten op nieuwe markten door digitale druktechnologie en gepersonaliseerd drukwerk.

  • MultiCopy Alphen aan den Rijn

    MultiCopy Alphen aan den Rijn

    MultiCopy Alphen aan den Rijn creëert meer mogelijkheden en nieuwe kansen in communicatie door te investeren in een Ricoh Pro C751 kleuren productiesysteem.

  • Graffica logo

    Graffica

    FusionPro VDP Suite maakt productie van 4000 gepersonaliseerde tijdschriftomslagen mogelijk

  • Fource

    Fource

    Fource heeft met het MarcomCentral systeem het beheer en het productieproces van marketing-communicatiemiddelen optimaal geautomatiseerd.