Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Fource

Fource, importeur en distributeur van autoonderdelen, zocht een systeem om het beheer en het productieproces van marketing-communicatiemiddelen optimaal te automatiseren. Ze kozen voor MarcomCentral, de SaaS-oplossing van Ricoh. Daarmee ondersteunen ze de lokale marktbewerking van hun grossiers efficiënt.

  • Uitdaging: Digitale workflows, Klantbetrokkenheid
  • Sector: Andere
  • Bedrijfsgrootte: MKB
  • Oplossing: Production Printing

Verwante klantcases

  • Zalsman

    Zalsman

    Ricoh ProTM VC60000 produceert gepersonaliseerd marketingmateriaal

  • MultiCopy Alphen aan den Rijn

    MultiCopy Alphen aan den Rijn

    MultiCopy Alphen aan den Rijn creëert meer mogelijkheden en nieuwe kansen in communicatie door te investeren in een Ricoh Pro C751 kleuren productiesysteem.

  • Graffica logo

    Graffica

    FusionPro VDP Suite maakt productie van 4000 gepersonaliseerde tijdschriftomslagen mogelijk

  • Fource

    Fource

    Fource heeft met het MarcomCentral systeem het beheer en het productieproces van marketing-communicatiemiddelen optimaal geautomatiseerd.