Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Wavin

Wavin wilde haar kantoor in Amsterdam zo inrichten dat medewerkers, managers en klanten een optimale ervaring beleven en efficiënt kunnen samenwerken. Ook de printomgeving moest efficiënt ingericht en beheerd worden. De nieuwe werkplek biedt onder andere diverse vergaderruimtes, een luxe boardroom met videotools en presentatieschermen en een optimale printinfrastructuur.

Philip Swancott, Category Manager Services Europe, zegt: “Door de aanwezigheid van een speciale showroom kunnen we nu een innovatieve plek aan klanten laten zien en trainingen geven. De technologie ziet er geavanceerd uit, maar is gemakkelijk te gebruiken en in te stellen voor vergaderingen.”

  • Uitdaging: Digitale workflows, Klantbetrokkenheid
  • Sector: Andere
  • Bedrijfsgrootte: Grote organisaties
  • Oplossing: Workplace Services

Verwante klantcases

  • ABN-AMRO

    ABN AMRO

    ABN AMRO heeft lagere kosten en een hogere productiviteit gerealiseerd door het efficiënt inrichten van het printerpark en het digitaliseren van documenten.