Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

eRecord Connect

eRecord Connect van Ricoh is een oplossing voor documentbeheer waarmee u medische informatie met één druk op de knop digitaliseert. U kunt de gedigitaliseerde documenten bekijken via het elektronisch patiëntendossier (EPD) of een ander systeem voor patiëntendossiers.

Onze veilige oplossing helpt u betere zorg te leveren, doordat u overal en altijd vanaf verschillende apparaten gemakkelijk bij uw patiëntgegevens kunt. De gedigitaliseerde gegevens worden automatisch aan het juiste patiëntendossier gekoppeld. U kunt ze dus snel opvragen.

De voordelen

Met eRecord Connect beschikken medisch professionals altijd over de juiste informatie, waardoor ze de patiënt beter en sneller kunnen behandelen.

Deze effectieve oplossing draagt bij aan:

  • Snellere én kwalitatievere zorg
  • Minder tijd besteden aan administratieve taken waardoor er meer tijd is voor de patiënt
  • Inzicht te krijgen in de alsmaar groeiende hoeveelheid databronnen
  • Het goed omgaan met medisch beroepsgeheim
  • Het besparen van documentatiekosten en effectiever delen van informatie door de hele organisatie
  • Het verlagen van het risico op menselijke fouten door minder gegevens handmatig in te voeren

Verwante oplossingen

  • Patient Workflow Management 2

    Patient Workflow Management

    Een selfserviceoplossing voor automatische patiëntregistratie en -aanmelding

  • eRecord Mobile 2

    eRecord Mobile

    Een snelle, nauwkeurige en veilige manier om belangrijke visuele patiëntinformatie vast te leggen en te delen