eRecord Connect
eRecord Connect van Ricoh is een oplossing voor documentbeheer waarmee u medische informatie met één druk op de knop digitaliseert. U kunt de gedigitaliseerde documenten bekijken via het elektronisch patiëntendossier (EPD) of een ander systeem voor patiëntendossiers.
Onze veilige oplossing helpt u betere zorg te leveren, doordat u overal en altijd vanaf verschillende apparaten gemakkelijk bij uw patiëntgegevens kunt. De gedigitaliseerde gegevens worden automatisch aan het juiste patiëntendossier gekoppeld. U kunt ze dus snel opvragen.
- De voordelen
-
Met eRecord Connect beschikken medisch professionals altijd over de juiste informatie, waardoor ze de patiënt beter en sneller kunnen behandelen.
Deze effectieve oplossing draagt bij aan:
- Snellere én kwalitatievere zorg
- Minder tijd besteden aan administratieve taken waardoor er meer tijd is voor de patiënt
- Inzicht te krijgen in de alsmaar groeiende hoeveelheid databronnen
- Het goed omgaan met medisch beroepsgeheim
- Het besparen van documentatiekosten en effectiever delen van informatie door de hele organisatie
- Het verlagen van het risico op menselijke fouten door minder gegevens handmatig in te voeren