Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Patient Workflow Management

Net als veel andere sectoren digitaliseert de gezondheidszorg in rap tempo. Daardoor is er veel vraag naar efficiëntere processen waardoor er meer tijd is voor de patiënt.

Ricoh helpt u met het beheer van uw patiëntworkflows met een selfserviceoplossing voor automatische patiëntregistratie en -aanmelding. Hiermee kan de patiënt zichzelf meteen bij aankomst registreren en melden bij een kiosk of zuil.

Met als resultaat; veel kortere wachttijden en een efficiënter verloop van afspraken. De patiënt kan zich met een druk op de knop melden voor een afspraak. De arts krijgt meteen de melding dat de patiënt is gearriveerd.

De voordelen

Het automatiseren van patiëntregistratie en -aanmelding zorgt voor:

  • Betere zorg doordat het medisch personeel minder tijd kwijt is aan administratieve taken
  • Kortere wachttijden en een betere informatievoorziening voor de patiënt
  • Afspraken verlopen efficiënter dankzij het nauwkeurige identificatieproces
  • Nauwkeurige gegevens en minder fouten dan bij handmatige gegevensverwerking
  • Betere beveiliging en vertrouwelijkheid doordat de patiënt persoonlijke informatie zelf invoert


Verwante klantcases

Verwante oplossingen

  • eRecord Mobile 2

    eRecord Mobile

    Een snelle, nauwkeurige en veilige manier om belangrijke visuele patiëntinformatie vast te leggen en te delen

  • eRecord Connect 2

    eRecord Connect

    Met deze oplossing voor documentbeheer digitaliseert u medische informatie met één druk op de knop.