Overview
Optimaal ingerichte werkplek
Een optimaal ingerichte werkplek, begint bij je medewerkers. Wat werkt nou echt voor hen - en wat niet (meer)? Hybride werkvormen vragen daarbij om innovatieve oplossingen. Zodat je teams vanuit elke werkplek naadloos in verbinding staan en soepel schakelen.
Vanuit het juiste inzicht - datagestuurd - ondersteun je hybride werken en blíjf je verbeteren. Zodat afstand geen rol meer speelt. En creativiteit de ruimte krijgt.

Slechts 30% van de werknemers heeft de juiste technologie om soepel samen te werken met collega's.
*Bron: Onderzoek van Opinion Matters en Ricoh, ‘Prioritising fulfilment to power productivity’
Oplossingen
Optimaliseer je werkplek
-
Workplace Management
-
Vergaderruimtes
-
Smart Lockers
-
Print as a Service
-
Digital signage
Workplace Management

Grip op je kantoorbezetting
Vergaderruimtes

Efficiënt samenwerken in optimaal ingerichte vergaderruimtes
Smart Lockers

Slim asset management
Print as a Service

Veilige, productieve en duurzame printomgeving
Digital signage

Informeer, communiceer en activeer met digital signage
Consultancy
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Samen presteren in een hybride setting. Waarbij je medewerkers vanuit de juiste werkplekervaring meer uit hun werkdag halen. Op locatie of (ook) op afstand. Hoe realiseer je dit? Welke oplossingen helpen je vérder? Onze experts geven je inzicht en zekerheid:
- Ontwerp, inrichting en configuratie: Optimale functionaliteit en gebruiksgemak. Hiervoor ontwerpen en configureren wij ruimtes en hardware op basis van actuele inzichten vanuit de gebruik(er)sdata.
- Klantvriendelijke helpdesk en field support: Complete incidentoplossing, met optimale ondersteuning op locatie en opties voor ruilen en repareren. Voor een minimale downtime. Reken op ons klantvriendelijke supportteam.
- Apparaatbeheer en diagnose op afstand: Een vloeiende werking van alle apparatuur met realtime monitoring. Wij detecteren en diagnosticeren problemen proactief en lossen ze op vóór gebruikers er iets van merken.
