Méér productiviteit, minder administratieve last? Vraag een gesprek aan

Slimmer en productiever werken. Minder tijd kwijt aan handmatige, administratieve taken. Krijg advies van één van onze experts.

 
Voordelen
Ontdek hoe je met documentbeheer:
  • inefficiënte processen identificeert en optimaliseert.
  • systemen laat aansluiten op de behoeften van je medewerkers.
  • voldoet aan de compliance en regelgeving.
  • tijd en kosten bespaart.
 
Vragen
Tijdens het gesprek stellen we je o.a. de volgende vragen:
  • Hoe verwerkt je organisatie momenteel grote hoeveelheden documenten, zoals facturen?
  • Welke informatie moet er worden vastgelegd bij het verwerken van deze documenten?
  • Welke taken en verantwoordelijkheden hebben medewerkers bij het verwerken van deze documenten?
Na het aanvragen van een gesprek nemen we contact met je op om een telefonische afspraak te maken.
VRAAG EEN GESPREK AAN

Velden met een * zijn verplicht.

* verplicht
* verplicht
* verplicht
* verplicht
* verplicht
Paul March

“Met het documentmanagementsysteem kunnen we inkoopfacturen automatisch uitlezen en wordt er meteen een boeking gemaakt.”

Wilbert de Bie

Business Controller bij Interstream Barging

We werken samen met:

image