Hoe stroomlijn je alle facilitaire meldingen?
Facilitaire meldingen van medewerkers komen vaak op verschillende manieren binnen. Bijvoorbeeld via uiteenlopende systemen en per e-mail. Met RICOH Spaces stroomlijn je dit. Dit is de app waarin medewerkers hun werkplek, vergaderruimte of parkeerplek boeken. En dus óók direct hun facilitaire meldingen kunnen doen.
Eén app voor Facilitaire storingen en support
- Altijd duidelijk waar je moet melden
- Tijdbesparing voor facility, IT en gebruikers
- Snelle meldingen zorgen voor snelle oplossing
- Efficiënt facilitair beheer
Sneller, efficiënter meldproces
Een breuk in een netwerkkabel? Stoel defect? Een losse stoeptegel op het parkeerterrein? Met RICOH Spaces is bellen of mailen naar Facility er niet meer bij. Medewerkers dienen eenvoudig hun melding in via de app. Voor medewerkers is het altijd duidelijk waar ze terechtkunnen. En Facility bespaart tijd. Ze zien alle meldingen overzichtelijk onder elkaar en kunnen deze zo sneller en beter afhandelen.
- Alle facilitaire meldingen in één overzicht
- Snellere afhandeling van meldingen
- Tijdsbesparing voor medewerkers en Facility
- Meer werkcomfort, gemak en tevredenheid
Het resultaat: snellere afhandeling, meer gemak voor medewerkers en een efficiënter facilitair proces.
Stappenplan ‘Workplace Experience Platform’
Meer weten over bezettingsgraad en slim kantoorbeheer? Download ons stappenplan en ga direct aan de slag met een Workplace Experience Platform, zoals RICOH Spaces.
Ervaar RICOH Spaces in de praktijk
Meld je aan voor een gratis proefperiode en ontdek hoe een Workplace Management Platform de werkplekervaring van jouw medewerkers verbetert.