Hoe regel je de uitgifte van post en pakketjes op afstand?
Als organisatie wil je dat belangrijke post en pakketjes altijd snel bij de juiste ontvanger terechtkomen. Met Smart Lockers zorg je hiervoor, ook als de collega’s van Facility even niet beschikbaar zijn. Facility legt de post in een locker. Medewerkers halen het op als het hun uitkomt.
Uitgifte post en pakketten
Dankzij slimme functies verloopt dit vlekkeloos:
- Selfservice: medewerkers openen lockers zelf met hun pas of pincode
- Tracking: wordt post niet of te laat opgehaald? Dan krijg je hiervan een seintje
- Beheer in de cloud: regel de uitgifte eenvoudig in de online portal
- Integreert soepel met bestaande systemen en platforms, zoals ServiceNow en TOPdesk
Kritische post altijd stipt op tijd
Met smart lockers maak je de uitgifte van post en pakketjes veel flexibeler. Kritische post komt altijd snel bij de ontvanger, ook als Facility (tijdelijk) niet aanwezig is.
- Meer gemak voor medewerkers
- Meer flexibiliteit voor Facility
- Post raakt niet zoek
- Eenvoudig beheer en altijd grip op de uitgifte
Het resultaat: meer gemak voor medewerkers en minder druk op Facility.
Smart lockers
Benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden van Smart Lockers van Ricoh? Lees meer op deze pagina en ontdek de vele voordelen voor je organisatie.