E-book
Faciliteer hybride werken met een reserveringssysteem in de cloud
Medewerkers kiezen tegenwoordig zélf wanneer zij naar kantoor komen. Dan is het prettig dat zij zeker weten dat er plek vrij is. En eenvoudig een werkplek of vergaderruimte kunnen reserveren. Waarbij je als organisatie grip houdt op de dagelijkse bezetting en inzicht krijgt in het kantoorgebruik.
Met een reserveringssysteem in de cloud maak je dit mogelijk. Hiermee faciliteer je hybride maximaal én houd je medewerkers tevreden. Terwijl je als organisatie kansen ontdekt om je kantoorpand(en) optimaal te benutten.
Faciliteer hybride werken met een reserveringssysteem in de cloud
Ontdek in dit e-book o.a:
- Wat een reserveringssysteem in de cloud inhoudt
- Hoe je hybride werken hiermee maximaal ondersteunt
- Wat de mogelijkheden zijn en wat het je organisatie oplevert
DOWNLOAD HET E-BOOK
Velden met een * zijn verplicht.
RICOH Spaces
Wist je dat 44% van de werknemers niet over de juiste technologie beschikt voor samenwerken op afstand?
Als je ervaart dat de behoeften van je bedrijf en medewerkers sneller veranderen dan je je werkplekken kunt aanpassen, dan ben je niet de enige. Ricoh Spaces stelt je in staat om voor een prettige en veilige werkplek te zorgen, door een voortdurend dynamisch ruimtebeheer dat het mogelijk maakt om werkplekken efficiënt te gebruiken. Ook kun je werkprocessen automatiseren en optimaliseren, nieuwe innovaties eenvoudig introduceren en de best mogelijke medewerkerservaring bieden, terwijl toch waarde voor de klant wordt gerealiseerd.
Bekijk de video en ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen.