E-book

Faciliteer hybride werken met een reserveringssysteem in de cloud

Medewerkers kiezen tegenwoordig zélf wanneer zij naar kantoor komen. Dan is het prettig dat zij zeker weten dat er plek vrij is. En eenvoudig een werkplek of vergaderruimte kunnen reserveren. Waarbij je als organisatie grip houdt op de dagelijkse bezetting en inzicht krijgt in het kantoorgebruik.

Met een reserveringssysteem in de cloud maak je dit mogelijk. Hiermee faciliteer je hybride maximaal én houd je medewerkers tevreden. Terwijl je als organisatie kansen ontdekt om je kantoorpand(en) optimaal te benutten.

 
Faciliteer hybride werken met een reserveringssysteem in de cloud
Ontdek in dit e-book o.a:
  • Wat een reserveringssysteem in de cloud inhoudt
  • Hoe je hybride werken hiermee maximaal ondersteunt
  • Wat de mogelijkheden zijn en wat het je organisatie oplevert
Ricoh spaces - landing page image
DOWNLOAD HET E-BOOK

Velden met een * zijn verplicht.

* verplicht
* verplicht
* verplicht
* verplicht