Ricoh zet metallics in de spotlights op Labelexpo
12.09.2017

Ricoh zet metallics in de spotlights op Labelexpo

Ricoh Europe, Londen, 12 september 2017 - Bij Ricoh op Labelexpo, dat van 25 tot en met 28 september plaatsvindt in Brussel, zullen grafimediabedrijven en centrale repro’s kunnen zien hoe metallic effecten hen kunnen helpen om zich te richten op groeisegmenten zoals etiketten, wenskaarten, covers van boeken, brochures, verpakkingen en cadeaubonnen.

MDV Box
Ricoh zal creatieve metallic effecten in de spotlights zetten op Labelexpo

In samenwerking met de Europese papier- en foliepecialist MDV Group zal Ricoh in hal 9 op stand 9B36 de mogelijkheden tonen van het vijfde kleurstation van het digitale losblad kleuren productiesysteem van de Ricoh Pro™ C7100X serie. Er zullen talrijke voorbeelden van toepassingen te bewonderen zijn op een brede waaier aan media, inclusief kunststof substraten. Denk bijvoorbeeld aan etiketten met zowel zilverkleurige als goudkleurige effecten en toepassingen van de gloednieuwe fluoroze toner, Neon Pink.

Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial and Industrial Printing, Ricoh Europe, zegt: “De mogelijkheid om metallic drukwerk van voorspelbare hoge kwaliteit te produceren zal commerciële en huisdrukkerijen in staat stellen om hun productieportfolio’s uit te breiden en een ruimere keuze aan creatieve toepassingen aan te bieden met in het oog springende resultaten.”

Beursbezoekers zullen ook sign- en displaytoepassingen kunnen bekijken die geproduceerd zijn op de Ricoh Pro™ L4100 grootformaat latexprinter. Denk daarbij niet alleen aan indoor graphics voor tapijten en outdoor graphics voor asfaltondergrond maar bijvoorbeeld ook aan labels.

In hal 6 zal Ricoh op stand 6C28 een breed scala aan thermische papiersoorten met een topcoating presenteren die voor alle toepassingen te gebruiken zijn waarbij er variabele informatie moet worden toegevoegd. Zo zijn ze ideaal voor de voedingsindustrie en ook voor facturen, bankafschriften, tags en parkeer-, entertainment- en transportkaarten.

Ga voor meer informatie over Ricoh naar www.ricoh-europe.com.

|Over Ricoh|

Als Digital Services Company laat Ricoh je werkplek écht voor je werken. Al meer dan 85 jaar benutten we de kracht en kansen van technologie. We helpen werkend Nederland bij het versnellen van de digitale transformatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het adopteren van hybride werken en het inrichten van een flexibele IT-infrastructuur. Veilig, efficiënt en duurzaam!

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2023 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.134 miljard yen (ongeveer 16 miljard USD).

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Voor meer informatie
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
LinkedIn: /RicohNetherlands
Facebook: /ricohnederland
YouTube: /ricohnl
Blog: WerkTrends.nl