Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Digitaal drukwerk komt tot leven met de Touch7 (neon) kleurengidsen van Ricoh

‘s-Hertogenbosch, 28 september 2021 – Ricoh lanceert vandaag de Touch7 kleurengidsen voor neonkleuren in digitaal drukwerk. Grafimedia bedrijven kunnen zo merken en ontwerpers helpen om levendig digitaal drukwerk te creëren. De Touch7 gidsen maken het namelijk mogelijk om 1.520 kleuren nauwkeurig te reproduceren met gebruik van neonroze en neongele toners op het Ricoh Pro™ C7200X losblad digitale kleurenproductiesysteem.

Digital communications enjoy vibrant neon lift with unique Touch7 Colour Guides from Rico

Investeren in nieuwe technologie
Uit onderzoek over de toegevoegde waarde van digitaal drukwerk door NAPCO Research blijkt dat kleurmogelijkheden enorme kansen creëren voor grafimediabedrijven. Het onderzoek laat zien dat merkeigenaren bereid zijn om een meerprijs van gemiddeld 33% te betalen voor neonkleuren. Tegelijkertijd geeft 51% aan dat zij met een grafimediabedrijf willen samenwerken die hen proactief informeert over nieuwe technologieën en speciale effecten.

Moeiteloze en betaalbare creaties
De Touch7 gidsen maken moeiteloze en betaalbare creaties mogelijk. “Kleurengidsen worden sinds jaar en dag geassocieerd met Pantone®, maar hun neon- en pastelkleurengidsen zijn niet geschikt voor digitale productie. De Touch7 gidsen bieden 1.520 digitale kleuren. Je hoeft geen steunkleuren of inkten te mengen, wat kan leiden tot onnauwkeurige resultaten, afval en extra kosten. De gidsen maken moeiteloze, betaalbare en aansprekend drukwerk mogelijk.”, aldus Huib Kolen, Manager Product Marketing & Programs, Ricoh Nederland.

Richard Ainge, oprichter en Chief Technology Officer van Touch7, zegt: “Elke kleur in deze gidsen voor digitaal drukwerk maakt gebruik van een neontoner voor een helder, levendig en krachtig resultaat. De kleuren variëren van dieprode kleuren, paarstinten en blauwtinten tot subtiele pasteltinten.”

Meer informatie over de Touch7 kleurengidsen is te vinden via: www.touch7.co/ricohguides.

|Over Ricoh|

Als Digital Services Company brengt Ricoh organisaties vooruit. We helpen professionals optimaal samen te werken. Met innovatieve technologie die informatie altijd en overal beschikbaar maakt. Veilig, efficiënt en duurzaam. Al meer dan 85 jaar doen we dat met document management solutions, IT services en commerciële en industriële printoplossingen.

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2021 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 1.682 miljard yen (ongeveer 15.1 miljard USD). 

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Voor meer informatie: 
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
LinkedIn: RicohNetherlands
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl
Blog: WerkTrends.nl