Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Intrakoop en Ricoh maken efficiëntere zorg mogelijk

’s-Hertogenbosch - Intrakoop, inkoopcoördinatie van de zorg, kiest voor Ricoh om zijn klanten te laten profiteren van oplossingen om informatie en documenten in de zorg efficiënt te creëren en organiseren. Zorginstellingen die zijn aangesloten bij Intrakoop kunnen per direct gebruik maken van Ricoh’s producten en oplossingen.

Naast (multifunctionele) printers biedt Intrakoop met Ricoh ook zorgspecifieke oplossingen. “Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om waarde toe te voegen voor onze leden”, aldus Frank Kaptein, directeur/bestuurder Intrakoop. “Door de oplossingen van Ricoh toe te voegen aan ons product- en dienstenpakket, bieden wij onze leden de kennis en schaalgrootte van de marktleider, gecombineerd met een persoonlijke en lokale aanpak.” Kaptein voegt toe:“Hierdoor is de flexibiliteit die de zorg tegenwoordig vraagt gewaarborgd en word je niet achteraf geconfronteerd met verborgen kosten.”

Intrakoop en Ricoh maken efficiëntere zorg mogelijk

Lokale aanspreekpunten
De zorginstellingen, die aangesloten zijn bij Intrakoop, kunnen voor advies en ondersteuning direct terecht bij de lokale Ricoh Documents Centers.
“De Ricoh Document Centers kunnen de zorginstellingen lokaal en op persoonlijk niveau bijstaan”, legt Rob Baggerman, Commercial Director van Ricoh, uit. “We zitten altijd dichtbij de leden, waardoor we de lijnen kort kunnen houden en hen advies op maat kunnen geven. Zo kunnen we hen op structurele wijze helpen om hun informatiestromen effectief in te richten.” Hiermee worden de operationele werkprocessen in de zorg geoptimaliseerd, komt er meer tijd vrij voor de zorg zelf en verbetert de patiënttevredenheid.

Markt in beweging 
De zorgsector is steeds meer in beweging. Enerzijds door bezuinigingen van de overheid en de toegenomen administratieve druk, anderzijds door de stijgende vraag naar zorg. Door werkprocessen te optimaliseren, komt er meer ademruimte in deze dagelijkse hectiek en neemt de kwaliteit van de zorg toe.

 “De combinatie van het stroomlijnen van informatie en het slim gebruiken van multifunctionele printers, kan hier een essentiële bijdrage aan leveren”, aldus Baggerman. “Daar zijn veel zorginstellingen zich niet altijd van bewust. En dat is precies het speelveld waarin Ricoh zich vertrouwd voelt.”

|Over Ricoh|

Ricoh laat mensen beter en makkelijker werken en leven. We helpen klanten informatie en documenten effectiever organiseren en creëren. Veilig, sneller, slimmer en duurzaam. Al meer dan 80 jaar doen we dat met document management solutions, IT services en commerciële en industriële printoplossingen.

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2018 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.063 miljard yen (ongeveer 19.4 miljard USD).

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Voor meer informatie: 
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
LinkedIn: RicohNetherlands
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl
Blog: WerkTrends.nl