Misco kiest voor samenwerking met Ricoh
06.06.2016

Misco kiest voor samenwerking met Ricoh

‘s-Hertogenbosch, 1 juni 2016 – Misco Nederland gaat als reseller samenwerken met Ricoh Nederland om non-contracted printing oplossingen in de markt te zetten. Zo worden Ricoh’s producten op het gebied van printing via de online kanalen van Misco beschikbaar voor eindklanten. 
Misco Nederland breidt als grote, corporate reseller zo haar aanbod flink uit en biedt klanten in de markt een breder aanbod van producten en diensten op het gebied van printing. De samenwerking past naadloos in Ricoh’s strategie om organisaties te helpen bij het inrichten van de werkplek van de toekomst, waarbij medewerkers, op kantoor én op afstand, optimaal met elkaar samenwerken en informatie delen. 

Maurits Aalders, Director Marketing & Indirect Channels bij Ricoh Nederland: “Met Misco als nieuwe reseller breiden we onze aanwezigheid en beschikbaarheid in de markt verder uit. Ik kijk erg uit naar deze samenwerking.”

Hans van Zundert, Strategic Partner Manager Ricoh Nederland: “Wij zijn trots op deze nieuwe samenwerking. We geloven in de synergie tussen een klantgerichte partner als Misco en de kwaliteitsproducten en diensten die wij als Ricoh leveren. Samen bedienen we eindklanten die op zoek zijn naar een leverancier voor printoplossingen en werkplekinrichting.”

Paul Aantjes, Marketing Director Misco Nederland & Misco Solutions: “Innoveren op ons product- dienstenportfolio staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn constant op zoek naar nieuwe merken, nieuwe producten en daarmee ook naar nieuwe diensten zoals “printing as a service” en managed print services. Wij verwachten veel van deze nieuwste loot aan onze tak en zien de samenwerking met Ricoh dan ook met vertrouwen tegemoet.” 

|Over Ricoh|

Als Digital Services Company laat Ricoh je werkplek écht voor je werken. Al meer dan 85 jaar benutten we de kracht en kansen van technologie. We helpen werkend Nederland bij het versnellen van de digitale transformatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het adopteren van hybride werken en het inrichten van een flexibele IT-infrastructuur. Veilig, efficiënt en duurzaam!

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2023 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.134 miljard yen (ongeveer 16 miljard USD).

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Voor meer informatie
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
LinkedIn: /RicohNetherlands
Facebook: /ricohnederland
YouTube: /ricohnl
Blog: WerkTrends.nl