Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Ricoh bekroond met BLI PaceSetter Award voor printers met cloudtechnologie

’s-Hertogenbosch, 22 mei 2019 – Ricoh is wederom onderscheiden door Keypoint Intelligence - Buyers Lab. Ditmaal won het bedrijf de 2019–2020 BLI PaceSetter Award in de categorie MFP Cloud Ecosystem: de multifunctionele printers (MFP) met cloudtechnologie.

BLI PaceSetter Award

Award
Buyers Lab, onafhankelijke tester van software, hardware en services op het gebied van document imaging, koos voor Ricoh vanwege haar bijdrage aan het veranderende ecosysteem rond de MFP. Onder de naam Dynamic Workplace Intelligence levert Ricoh schaalbare technologie die met de wensen van de klant meegroeit. De printers worden voortdurend geactualiseerd, zodat ondernemingen de veranderingen in het bedrijfsleven kunnen bijbenen.

Jamie Bsales, Director of Solutions Analysis bij Keypoint Intelligence: "Ricoh voorzag haar MFP's al vroeg van een ingebouwd softwareplatform, waardoor er veel meer mogelijk werd. Nu loopt het bedrijf voorop in de overgang naar cloud-ready MFP's en het ecosysteem eromheen, dat van toegevoegde waarde is voor klanten. Dankzij de technologieën van het onderliggende platform en de daaraan gekoppelde cloudservices kunnen klanten de mogelijkheden van hun MFP's optimaal benutten. Die mogelijkheden zijn schaalbaar op basis van de veranderende behoeften van het bedrijf. Voor een dergelijke ontwikkeling is een uitgebreid aanbod onmisbaar – en dat heeft Ricoh."

Cloudtechnologie
Ricoh onderscheidde zich in de analyse dankzij Ricoh Smart Integration. Met dit platform kunnen cloudapps feilloos draaien op de nieuwste intelligente MFP's en andere IoT-apparaten van het bedrijf. Ook opvallend in het Ricoh-portfolio zijn de Ricoh Cloud Workflow Solutions. Deze verzameling technologieën bestaat uit betaalbare, schaalbare pakketten op abonnementsbasis die zorgen voor gestroomlijnde eenvoud.

Maurits Aalders, Marketing Director, Ricoh Nederland, voegt daaraan toe: "Met deze award krijgen we erkenning voor onze doorlopende innovatie en toonaangevende positie op het gebied van het MFP-ecosysteem in de cloud. Als we onze klanten agile, veilige en duurzame oplossingen aanreiken, leggen we een stevige basis voor een gedigitaliseerde werkomgeving. We blijven onze klanten ondersteunen bij hun transformatie in het digitale tijdperk. Dat doen we met geavanceerde technologie waarmee ze kunnen profiteren van Ricoh's nieuwste ontwikkelingen."

Ga voor meer informatie over de producten en services van Ricoh naar www.ricoh.nl

|Over Ricoh|

Ricoh laat mensen beter en makkelijker werken en leven. We helpen klanten informatie en documenten effectiever organiseren en creëren. Veilig, sneller, slimmer en duurzaam. Al meer dan 80 jaar doen we dat met document management solutions, IT services en commerciële en industriële printoplossingen.

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat eind maart 2018 afliep, realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.063 miljard yen (ongeveer 19.4 miljard USD).

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Voor meer informatie: 
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
LinkedIn: RicohNetherlands
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl
Blog: WerkTrends.nl