Nieuws

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Laat IT voor je werken en bespaar tijd en geld

Ricoh en MKB Servicedesk lanceren Efficiënter Werken Scan

Ricoh en MKB Servicedesk willen ondernemers het komende jaar middels een online campagne bewust maken van de digitale mogelijkheden en kansen die zij hebben om efficiënter te werken. De gezamenlijke campagne moet bijdragen aan de bewustwording bij ondernemers van de mogelijkheden die zij hebben op het gebied van automatisering en IT. 

Efficiënter Werken Scan
Met informatieve artikelen en verdiepende whitepapers op de Automatiserings- en IT-desk op www.mkbservicedesk.nl worden ondernemers op praktische wijze op de hoogte gebracht van de nieuwste ontwikkelingen en toepassingen.

Het nieuwste initiatief binnen de samenwerking tussen Ricoh en MKB Servicedesk is de Efficiënt Werken Scan. Door deze scan in te vullen, krijgen ondernemers inzichtelijk waar ze staan op het gebied van efficiënt werken en waar ze nog verbetering kunnen boeken. Is de informatievoorziening binnen het bedrijf inzichtelijk en zijn de werkprocessen efficiënt ingericht? Iedere ondernemer krijgt na het invullen van de scan een advies op maat in zijn mailbox.

Ricoh en MKB Servicedesk
Sinds 1 april 2013 hebben Ricoh en MKB Servicedesk de handen ineen geslagen voor een periode van tenminste een jaar. Ricoh is leverancier van producten en diensten op het gebied van IT & documentmanagement oplossingen en MKB Servicedesk is het grootste online platform voor ondernemers van Nederland.

Naar begin