Impress kiest met Ricoh voor vernieuwing en uitbreiding

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Impress kiest met Ricoh voor vernieuwing en uitbreiding

Impress en RicohGorinchem, 12 maart 2015 - Impress uit Woerden heeft gekozen voor drie nieuwe Ricoh Pro C9110 kleurenproductiesystemen. “Dat is deels uitbreiding van onze capaciteit en deels modernisering van ons printerpark”, zegt Harry Buisman die binnen Impress verantwoordelijk is voor Publimedia.

Met deze nieuwe printing-on-demand activiteit richt Impress zich op uitgeverijen en opleidingsinstituten. “De keuze voor Ricoh hebben we weloverwogen gemaakt. Het sluit goed aan bij onze nieuwe business line; het produceren van onder andere lesboeken, tijdschriften en cursusmaterialen. Daarnaast kunnen we de nieuwe printers inzetten voor de productie van direct en transactiemail. Met deze generatie Ricoh-printers beschikken we over de meest moderne en veelzijdige digitale kleurenproductiesystemen van dit moment. Tijdens testen werden overtuigende scores behaald op het gebied van productiviteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit, efficiency en kwaliteit. Met Ricoh halen wij naast een nieuw merk ook een nieuwe partner in huis.”

Sander Sondaal, Directeur Production Printing, vertelt: “Wij blijven investeren in nieuwe producten en diensten, wat onder andere heeft geresulteerd in een volledig nieuwe lijn rotatie- en losbladproductiesystemen. Hier op de Grafische Vakbeurs tonen we bijvoorbeeld de nieuwe Pro C9100-serie kleurenproductiesystemen voor het eerst aan de Nederlandse markt. Wij zijn dan ook trots op het vertrouwen dat Impress in ons en onze producten toont met deze omvangrijke investering.  De Pro C9110 sluit naadloos aan op de ambitie van Impress om ook in hoge volumes grafische toepassingen te produceren. Vol vertrouwen kijk ik naar de toekomst met Impress als nieuwe partner.“

Beeldbijschrift: (vlnr) Harry Buisman (Impress), Paul Leijen, Sander Sondaal (beiden Ricoh), Joop Agterberg (Impress), Marvin de Kort (Ricoh), René Spiekman en Koos Halkes (beiden Impress).

Naar begin

| Over Ricoh |

Ricoh is een wereldwijd opererend technologiebedrijf, gespecialiseerd in breed inzetbare oplossingen voor kantooromgevingen, zoals documentmanagement systemen, production printing en IT- en outsourcingsdiensten. Het hoofdkantoor van de Ricoh Group is gevestigd in Tokio, het bedrijf is actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2013 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.195 miljard yen (ongeveer 21.3 miljard USD), gebaseerd op de IFRS accounting norm.

Het grootse deel van de omzet van het bedrijf komt uit producten, oplossingen en diensten die de interactie tussen mensen en informatie verbeteren. Ricoh ontwikkelt en produceert daarnaast hoogwaardige digitale camera’s en gespecialiseerde industriële producten. Ricoh staat bekend om de hoge technologische kwaliteit, het uitzonderlijke niveau van zijn klantenservice en initiatieven op het gebied van duurzaamheid.

Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh organisaties de manier waarop ze werken te veranderen en te optimaliseren, en daarbij gebruik te maken van de collectieve verbeeldingskracht van hun medewerkers.

Ga voor meer informatie naar http://www.ricoh.nl

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie:
Ricoh Nederland B.V.
Gineke Wilms, Corporate PR & Reputations Manager
T. 073 - 645 27 19 M. 06 - 46 18 35 66
E: Gineke.wilms@ricoh.nl

Volg ons!
Twitter: @RicohNL
Facebook: facebook.com/ricohnederland
YouTube: youtube.com/ricohnl
Blog: ricohblog.nl

Naar begin