Ricoh en 7 Ditches TV starten met online serie BusinessCribs

Printen Twitter LinkedIn Facebook

Ricoh en 7 Ditches TV starten met online serie BusinessCribs

‘s-Hertogenbosch, 3 september 2015 – Ricoh Nederland is in samenwerking met 7 Ditches TV gestart met de online video serie BusinessCribs. In het programma worden ondernemers en organisaties in beeld gebracht die voorop lopen in ‘werken nieuwe stijl’. Dankzij hun inspirerende of edgy werkplek, of vanwege hun visie op en daadkracht in het doorvertalen van technologische en maatschappelijke ontwikkelingen in de manier waarop gewerkt wordt. 

Het programma biedt inspiratie en tips aan ondernemers en managers die ontwikkelingen als technologie, digitalisering, plaats- en tijdonafhankelijk werken, multi-generationele teams en maatschappelijke betrokkenheid op zich af zien komen, en deze willen doorvertalen in hun werkomgeving. 

Gineke Wilms, Manager Corporate Communications bij Ricoh Nederland: “Organisaties willen en moeten meebewegen met dit soort ontwikkelingen en ondervinden daarbij uitdagingen. Om productiever en efficiënter te kunnen werken en daarmee kosten te kunnen besparen, maar ook om de klant beter te kunnen bedienen en werknemers –zeker jongere, veeleisende generaties, aan zich te kunnen binden. Met deze online tv serie willen we best practises, tips en ideeën uit een diversiteit aan organisaties in beeld brengen en als voorbeeld laten dienen. Voorbeelden en oplossingen op het gebied van informatiemanagement, digitaal samenwerken en maatschappelijke betrokkenheid die we in onze dagelijkse praktijk implementeren bij klanten en zien bij andere vooruitstrevende organisaties.”  

Ronnie Overgoor, oprichter van 7 Ditches TV: “Adverteerders worden televisiemakers en Ricoh laat dit met deze video serie zien. Ze begrijpen dat hún doelgroep ónze kijkers zijn en dat deze mensen inspiratie en ideeën zoeken. Op het gebied van innovatieve werkplekken vinden ze die volop in het programma BusinessCribs, waarin we o.a. op bezoek zijn gegaan bij CoolBlue, Piet Hein Eek, Vodafone, LinkedIn, Triple Double en Mise en Place." 

Vanaf 3 september tot het einde van het jaar wordt 2-wekelijks een nieuwe aflevering van BusinessCribs online gezet op de kanalen van 7 Ditches TV en op WerkTrends.nl, het contentplatform van Ricoh. 

Naar begin

I Over 7 Ditches I 
7 Ditches TV is een online publisher en producent van online video formats en contentmarketing video concepten, zowel in eigen beheer als in opdracht van merken, bedrijven, overheden en andere organisaties. www.7ditches.tv is een van de eigen formats van 7 Ditches TV: Een online video kanaal voor ondernemende en geïnteresseerde mensen.
7 Ditches TV combineert talent, content en een eigen (white labeled) online TV station format tot één geheel. Dit biedt opdrachtgevers een oplossing waarin online video strategie, formats, publishing, seeding en platform geborgd zijn.
7 Ditches TV is strategisch en uitvoerend partner voor alle partijen in Nederland die zich realiseren dat ze zelf online tv maker kunnen of misschien zelfs moeten worden. 

| Over Ricoh |
Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf dat al meer dan 80 jaar de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh met services en technologieën die inspireren tot innovatie, aanzetten tot duurzaamheid en helpen de business te groeien. Dit doen we met oplossingen op het gebied van printing, document management, production printing, visual communications, IT- en outsourcingsdiensten, digitale camera’s en industriële oplossingen. 

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in meer dan 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2016 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.209 miljard yen (ongeveer 19.6 miljard USD). 

Voor meer informatie: 
Afdeling Communicatie, Ricoh Nederland: communicatie@ricoh.nl 

Volg ons!
Twitter: @RicohNL 
Facebook: ricohnederland
YouTube: ricohnl
Blog:  WerkTrends.nl  

Naar begin